Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران از آمادگی دانشجویان این دانشگاه برای درمان رهبر شیعیان خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست خبری مسئولان بسیج دانشجویی، دانشگاه‌های دانشگاه تهران، درباره وضعیت شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه پیش از ظهر امروز در خبرگزاری تسنیم برگزار شد.

در این نشست محمد حسین عباسی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مهدی هاشم زاده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی، حسین پاک، معاون بین‌الملل ناحیه بسیج دانشجویی تهران، سجاد فخرایی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما و علی مظفری مسئول بسیج دانشجویی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدحسین عباسی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در این نشست با اشاره به قدمت حضور اسلام در کشور نیجریه یادآور شد: برخی در نیجریه به مسلمانان و به خصوص شیخ زکزاکی و پیروان شیعی او به عنوان یک انسان و فرد خارجی نگاه می‌کند درحالی که اسلام بیش از ۲۰۰ سال است که در این کشور وجود داشته و شیخ زکزاکی بازگشت به دوران طلایی نیجریه را دنبال می‌کند.   وی با بیان اینکه شیخ زکزاکی در مسیر اسلام مکتب و سیره امام خمینی(ره) را دنبال می‌کند، افزود: مسیری که ایشان دنبال می‌کند مسیری است که به جمهوری اسلامی منتهی می‌شود؛ لذا از دولت جمهوری اسلامی ایران و به خصوص وزارت امورخارجه انتظار می‌رود نسبت به مسئله این شیخ بزرگوار جهان اسلام ورود کند.انفعال دولتمردان جهان اسلام باعث شده دشمنان گستاخ‌تر شده و نسبت به حذف فیزیکی عالمان جهان اسلام اقدام کنند.

 

این دانشجوی پزشکی دانشگاه تهران با اشاره به وضعیت پزشکی شیخ زکزاکی در زندان افزود: وضعیت جسمی و روحی ایشان از نظر پزشکی وضعیت وخیمی است. اگر بخواهیم نسبت به حقوق ایشان به عنوان یک انسان عادی نیز موضوع را دنبال کنیم باید بگوییم وضعیت ایشان از نظر انسانی وخیم بوده و به رسیدگی سریع پزشکی نیاز دارد. جدا از مسائل اعتقادی و فکری لازم است به وضعیت شیخ زکزامی به عنوان یک انسان که به درمان پزشکی سریع نیاز است نگاه کنیم.

 

عباسی خاطرنشان کرد: دانشجویان بسیجی و غیربسیجی دانشگاه علوم پزشکی تهران حاضرند داوطلبانه و بدون هیچ چشم داشتی  وضعیت جسمانی این عالم جهان اسلام را در کشور ایران، نیجریه و یا هر کشور ثالثی پیگیری کرده و ایشان را با هزینه خود، تحت مداوای پزشکی  قرار دهند.

 

وی در پایان گفت: مدعیان حقوق بشر و کسانی که برای اتفاقات بشری بیانیه صادر می‌کنند انتظار می‌رود نسبت به وضعیت این عالم جهان اسلام نیز ورود پیدا کرده و دست از سکوت بردارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه درمان شیخ زکزاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۶۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  امروز دانشجویان و اساتید دانشگاه خوارزمی همصدا با دانشجویان آزادی خواه جهان که دست به اعتراض علیه جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی زده بودند با تجمع در دانشگاه، حمایت خود را از این جنبش ومردم مظلوم غزه اعلام کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری