Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@20:59:47 GMT

دستگیری یکی از عاملان نزاع با هانی‌کرده

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۶۳۶۰

دستگیری یکی از عاملان نزاع با هانی‌کرده

به دنبال انتشار خبری از ضرب و شتم یکی از اراذل و اوباش تهران معروف به هانی‌کرده، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری یکی از عاملان این در گیری در خیابان وحدت اسلامی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سعید راستی در این‌باره گفت: در پی درگیری و ضرب و جرح یکی از گنده لات های معروف تهران در خیابان وحدت اسلامی، بلافاصله مراتب رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت و در پایش اطلاعاتی و بررسی دوربین های مداربسته محل وقوع جرم، هویت یکی از متهمان شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از اخذ دستور قضایی، مأموران پلیس موفق شدند بامداد روز گذشته این فرد شرور را  در مخفیگاهش در حوالی نارمک دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی انتقال دهند.
رئیس مرکز عملیات  پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سایر همدستان وی ادامه  دارد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دستگيري نزاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع خیابانی در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جهانگیر مسعودی  اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری در خیابان امام و اخلال و ایجاد ناامنی در بازار و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، موضوع سریعاً در دستور کار قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب افزود: باتوجه‌به حساسیت موضوع، دراسرع‌وقت تمامی عوامل نزاع شناسایی و رسیدگی سریع و خارج‌ازنوبت به آن در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری متهمان، گفت: دراین‌رابطه ۲ نفر از عوامل اصلی نزاع که یکی از آنها نیز از اراذل‌واوباش باسابقه بود؛ دستگیر شدند.

مسعودی تصریح کرد: ۲ نفر دیگر این نزاع نیز شناسایی شده و در دستور کار پلیس برای بازداشت سریع قرار گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت، و با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم خط‌قرمز ما است، اظهار کرد: مخلان نظم و امنیت بدانند که قانون بدون مماشات با آنها برخورد قاطع خواهد کرد.

وی با هشدار به افراد شرور و اراذل‌واوباش، گفت: به این قبیل افراد که نظم و امنیت شهر و آسایش و آرامش شهروندان را به هم زده و باعث ایجاد رعب و وحشت شوند، تذکر و هشدار داده می‌شود که این موارد از خط‌قرمزهای دادستانی بوده و با قاطعیت با آن برخورد خواهد شد.

نقش آموزش‌های پیشگیرانه در جلوگیری از بروز جرائم اجتماعی بسیار مهم بوده و تدوین لوایح مناسب، آموزش‌های مؤثر به جامعه در مورد راه‌های پیشگیری از جرم‌های اجتماعی، ترویج فرهنگ احترام به حقوق دیگران و توجه به مسائل اجتماعی و آموزش‌های مرتبط با مدیریت خشم و تنظیم هیجانات در این زمینه می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع خیابانی در میاندوآب
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت