Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@07:09:54 GMT

مشهد ایستگاه پایانی «#سرباز» شد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۶۵۴۷

مشهد ایستگاه پایانی «#سرباز» شد

تصویربرداری سریال «#سرباز» به کارگردانی هادی مقدم دوست با گذشت 19 ماه از زمان تصویربرداری، در شهر مشهد مقدس به پایان رسید و مراحل فنی این سریال 50 قسمتی ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، تصویربرداری سریال «#سرباز» به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی، با گذشت 19 ماه از شروع تصویربرداری، در شهرمشهد مقدس به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این سریال ۵۰ قسمتی که برای پخش از شبکه سوم سیما آماده می شود؛ در شهرهای مختلفی چون تهران،لواسان، ساوه، قم، زاهدان،اهواز، خرمشهر،آبادان،زابل، قزوین، دماوند، پرند، مشهد و در کشور عراق در شهرهای کربلا و نجف تصویربرداری شده است و ادامه مراحل فنی آن اعم از تدوین، توسط خشایار موحدیان و سعید سیاح، صداگذاری توسط امین شریفی و ساخت موسیقی توسط مسعود سخاوت دوست، ادامه خواهد داشت.

 

 


«#سرباز»که محصول مشترک گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما و ستاد کل نیروهای مسلح (قرارگاه مهارت آموزی) است، جلوه های ویژه سنگینی دارد و همچنین ضبط نریشن آن نیز به زودی آغاز خواهد شد.

آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، پدرام شریفی، رویا تیموریان، نیما شعبان نژاد، سیاوش خیرابی، علی عامل هاشمی، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، گلوریا هاردی، افسانه کمالی، جواد خواجوی، فرحناز منافی ظاهر، کاوه آهنگر، مهتاب ثروتی، محبوبه صادقی،دریا بخشنده، مهدی مستبصری و … از بازیگران این مجموعه هستند.

 


این سریال حکایت سرباز وظیفه ای به نام یحیی، همسرش یلدا و رفقای هم خدمتی اش است و در خلاصه داستان «سرباز» آمده است:‌ در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع، شب نشینکوی سربازان و رندانم چو شمع...

سایر عوامل سریال «#سرباز»‌ عبارتند از نویسنده:‌ حمید نعمت الله،‌ هادی مقدم دوست، دستیارکارگردان:‌ سعید بیات، مدیر برنامه ریزی: وحید کاشی، مدیر تولید: حمیدرضا حاجی زاده، مدیرتصویربرداری: محسن فلاحی، صدابردار: علی عدالت دوست، طراح صحنه: بابک پناهی، طراح‌لباس: شادی رستگار طراح گریم: مرتضی کهزادی، مدیر تدارکات: محمد علی محمدی، عکاس:حسن هندی، مشاور رسانه ای: زهرا دمزآبادی و مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مشهد سرباز سریال تصویربرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، آتش پاد دوم حسن عظیمیان مدیر منطقه ۳ عملیات آتش نشانی مشهد با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام حریق در انبار و کارگاه بزرگ ذغال در جاده کنه بیست در ساعت ۱:۲۳ دقیقه بامداد امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه، بلافاصله آتش نشانان چهار ایستگاه ۶،۱۵،۴۹ و ۴۱ به محل اعزام شدند.   وی گفت: با سرعت عمل آتش‌نشانان از سرایت آتش به دیگر نقاط این کارگاه ۵۰۰ مترمربعی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۲:۲۶ دقیقه بامداد به پایان رسید.   مدیر منطقه ۳ آتش نشانی مشهد بیان کرد: علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • هوای مشهد ۱۴ اردیبهشت ماه، سالم است
  • خبر تازه و مهم درباره دریافت سهام عدالت | به نظر می‌رسد قطار سهام عدالت با این گام به ایستگاه پایانی می رسد
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • محمود گبرلو بازیگر شد
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد