Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@23:10:08 GMT

مامور قلابی بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۶۹۳۶

رئیس پلیس امنیت اخلاقی پایتخت از دستگیری فردی که با عنوان مامور پلیس از شهروندان اخاذی می‌کرد، خبر داد.

به گزارش میزان، سرهنگ "حاج احمد میرزایی " اظهار داشت: در چند روز گذشته گزارش‌هایی از سوی شهروندان مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان مامور پلیس امنیت اخلاقی و رفع مشکلات و مطالبات مردمی از این پلیس از شهروندان اخاذی می‌کرد، دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:با توجه به حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اخلاقی قرار گرفت، که پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در حوالی میدان هروی شدند

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم در بازجویی‌های اولیه در حضور شکات به جرم خود اعتراف و دلیل این کار را کسب درامد و منفعت با اخذ مبالغ زیاد از شهروندان عنوان نمود.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی پایتخت در پایان با اشاره به اینکه متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده موارد مشابه سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا فیده خودروی ملی ترکیه احمد خرم حوادث آبان 98 اف ای تی اف برهم صالح رزمایش دریایی ایران چین روسیه مامور قلابی بازداشت اخاذی انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا فیده خودروی ملی ترکیه احمد خرم حوادث آبان 98 اف ای تی اف برهم صالح رزمایش دریایی ایران چین روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۶۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار