Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بین‌الملل بسیج دانشجویی تهران با بیان اینکه مسئله شیخ زکزاکی مسئله اسلام و هویت اسلام در نیجریه است، گفت: از دستگاه دیپلماسی انتظار می‌رود به موضوع شیخ زکزاکی ورود جدی و عملی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حسین پاک معاون بین‌الملل ناحیه بسیج دانشجویی تهران، در نشست خبری مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران که ظهر امروز در حمایت از شیخ زکزاکی در خبرگزاری تسنیم برگزار شد، گفت: متاسفانه ما می‌بینیم که شیخ زکزاکی در دوگانه، یک جمعی که اراده‌اش معطوف به ملیت و یک جمعی که اراده‌اش معطوف به جهان اسلام است، گم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسئله شیخ زکزاکی مسئله اسلام و هویت اسلام در نیجریه است، افزود: از دستگاه دیپلماسی انتظار می‌رود به ماجرای شیخ زکزاکی ورود جدی و عملی داشته باشد.

پاک با طرح این سوال که مگر منافع ما در نیجریه چیزی جز شیخ زکزاکی‌است؟ گفت: آیا دولت یا متولیان سیاست خارجی قرار نیست در حوزه‌هایی مثل موضوع شیخ زکزاکی ورود پیدا کنند؟ اگر اینگونه است پس ما مطالبات خود را در این خصوص چگونه پیگیری کنیم.

این فعال دانشجویی در بخش دیگری از سخنانش گفت: هم اکنون شیخ زکزاکی به رسیدگی فوری پزشکی نیاز دارد و  اگر دولت و متولیان سیاست امور خارجی به هر دلیلی حاضر نیستند به وضعیت شیخ زکزاکی ورود کنند بدنه حزب اللهی و دانشجویان بسیجی به این مسئله آتش به اختیار ورود کرده و حاضرند بدون دلبستگی به اقدامات دیپلماسی خود پیگیر وضعیت ایشان بوده و اقدامات عملی انجام دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلام دیپلماسی شیخ زکزاکی نیجریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۷۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۹۰۰ خودروی امدادی جدید به چرخه امداد و نجات

رئیس جمعیت هلال احمر اعلام کرد که مرکز هوشمندسازی و تحلیل داده جمعیت هلال احمر در هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، پیرحسین کولیوند در نشست خبری که پیش از ظهر امروز به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر در محل ساختمان صلح برگزار شد، اظهار کرد: روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را به تک تک اعضای هلال احمر در کشورمان تبریک عرض می‌کنم، همچنین خسته نباشید ویژه عرض می‌کنم به خانواده این افراد که همواره در مأموریت‌های هلال احمر صبوری و همدلی داشتند.

وی با بیان اینکه در طول هفته هلال احمر برنامه‌ها و اقدامات متفاوت و مختلفی اجرا خواهد شد، افزود: یکی از اقدامات مان افتتاح مرکز هوشمندسازی و تحلیل داده است که در این هفته انجام می‌شود. این مرکز امکان رصد و پایش حوادث و تمام اقدامات انجام شده در هلال احمر را دارد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: در حوزه امداد و نجات نیز گرچه ما در سال گذشته مأموریت‌های بسیاری در داخل و خارج از کشور داشتیم، اما ظرفیت انبارهای امدادی را ارتقا دادیم و این اقدام انجام شد.

وی با اشاره به تأمین ناوگان امداد و نجات در کشور نیز گفت: در سال ۱۴۰۰ از ۲۴ بالگرد تعداد ۱۰ فروند فعال بود، امروز اما ۲۳ بالگرد ما فعال است گرچه بازهم به بالگرد نیاز داریم، همچنین ۳۰۰ دستگاه آمبولانس و ۶۰۰ دستگاه خودروی نجات را از گمرک ترخیص کردیم که این خودروها به امید خدا وارد ناوگان خواهند شد. همچنین ۱۵۰۰ دستگاه دیگر را هم سفارش خواهیم داد که از آبان تا دی ماه آنها را تحویل خواهیم گرفت.

کد خبر 751477

دیگر خبرها

  • فعالیت در نشریات دانشجویی تمرینی برای ورود به عرصه ملی و بین‌المللی رسانه است
  • ورود ۹۰۰ خودروی امدادی جدید به چرخه امداد و نجات
  • در جنگ نابرابر رسانه‌ای قرار داریم/ دانشجویان نشریات دانشجویی، خط قرمزها را کنار بگذارند
  • فعالیت در نشریات دانشجویی تمرینی برای ورود به عرصه بین‌الملل رسانه است
  • مخالفت شدید روزنامه وابسته به سپاه با ممنوعیت جدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها: این یعنی اعتراف به شکست فرهنگی/ مراقب پیامدهای بین‌المللی این اقدام باشید
  • عملیات وعده صادق جهانیان را نسبت به مسئله غزه بیدار کرد
  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • ورود خودروهای جدید به هلال احمر
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه