Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه کنترل پروژه‌های شرکت گاز شهرستان‌های حمیدیه و هویزه با حضور فرمانداران شهرستان‌های مذکور و همچنین مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان گفت: با همفکری و هم اندیشی فرمانداران عزیز هویزه و حمیدیه و همچنین همکاری مجدانه مدیر عامل شرکت ملی گاز استان بتوانیم در حل مشکل معارضان و اجرای پروزه‌های گازرسانی به روستا‌ها، شهرک‌های صنعتی گام موثری برداریم و این همت والای دست اندرکاران تلاشگر را می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین بنا به گزارش شرکت گاز دشت آزادگان در صورت حل مشکل معارضان و تکمیل پروژه‌های گازرسانی در این شهرستان نه تنها روستا‌های فاقد گاز از مزایای گاز طبیعی برخوردار خواهند شد، بلکه مشکل افت فشار جایگاه‌های CNG نیز مرتفع می‌شود.

سیلاوی اظهار کرد: عبدالله ابول پور مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان نیز با ارائه گزارش مختصری از اقدامات انجام شده در اجرای پروژه‌های گاز رسانی به روستا‌های این ۳ شهرستان ارائه داد.

فرماندار شهرستان دشت آزادگان بیان داشت: به گفته ابول پور، ۹۰ درصد از روستا‌های استان گاز دار شدند بر تعامل و همکاری فرمانداران و سایر دستگاه‌های مرتبط با شرکت گاز در امر اجراء و تکمیل پروژه‌های گاز رسانی به روستا‌ها و شهرک‌های صنعتی تاکید کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: در این جلسه مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان از مجریان پروژه‌های گاز رسانی خواست نسبت به تکمیل پروژه‌های گاز رسانی با بهره گیری از اعتبارات اختصاص یافته هر چه سریعتر اقدام نمایند.

به گفته حمید سیلاوی، مهم‌ترین مشکل گاز رسانی به روستا‌های این ۳ شهرستان در ۴۰ نقطه مشخص شده در شهرستان حمیدیه است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گازرسانی به روستاها شهرک های صنعتی گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد

داریوش حسن نژاد در بازدید از سد حوضیان گفت: پروژه شبکه انتقال آب حوضیان با هدف توسعه و تامین آب ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی دیم منطقه با سیستم آبیاری بارانی در دست اجراست.

وی اظهار داشت: طول اصلی خط انتقال این پروژه ۱۱ کیلومتر است و برای آن در مصارف کشاورزی ۱۳.۷ میلیون متر مکعب و جهت مصارف صنعت، ۲میلیون متر مکعب آب تخصیص در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با اشاره به اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل پروژه گفت: یکی از مهمترین وظایف شرکت آب منطقه‌ای لرستان، مطالعه، طراحی و اجرای پروژه‌های مختلف تامین آب شامل سدها، شبکه‌های آبیاری و زهکشی و انتقال آب، ساخت ایستگاه‌های پمپاژ و کانال‌های آبرسانی مطابق سیاست‌ها و برنامه‌ها و دستورالعمل‌های مصوب وزارت نیرو است.

سد حوضیان که در یک کیلومتری شهرستان الیگودرز و بر روی رودخانه‌ای به همین نام قرار دارد با طول تاج ۵۳۳ متر، عرض تاج ۱۰ متر و ارتفاع ۷۳ متر از نوع خاکی سنگ ریزه‌ای با هسته رسی است و بهره‌برداری رسمی از آن اردیبهشت ۱۳۹۵ آغاز شد که تکمیل شبکه آن از مصوبات سفر آذرماه ۱۴۰۰ آیت الله رییسی به لرستان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • سرمایه‌گذاری پتروشمی‌ها در بالادست صنعت برای حل مشکل خوراک