Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قربانی شهردار صالحیه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: مجموعه امکانات تفریحی مستقر در مجموعه شهربازی بوستان ولایت صالحیه ارتقاء و تجهیز می یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ شهردارصالحیه با بیان اینکه ایجاد محیط تفرجگاهی در کیفیت زیست شهروندی تاثیر به سزایی دارد اظهار کرد: احداث اماکن تفریحی و ورزشی نظیر شهر بازی در سطح شهر در راستای پرکردن اوقات فراغت شهروندان یکی از مطالبات بحق شهروندان از مدیران شهری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اقدامات لازم برای ارتقاء خدمات موجود در مجموعه شهربازی ۷۰۰۰ متری پارک ولایت انجام شده است که امیدواریم فضایی مجهز و برخوردار از قوانین استاندارد را تا پایان سال جاری راه اندازی نماییم.

این مدیر شهری در خاتمه با اشاره به اقدامات سبز شهرداری صالحیه در احداث بوستان های متعدد تصریح کرد: با تکمیل عملیات عمرانی در احداث پارک قائم(عج) و گلخانه شهری مجموع مساحت فضای سبز طی سالهای اخیر به ۲۱۰ هزار مترمربع افزایش یافته است که در راندمان توسعه فضای سبز شهری رشد ۱۳ برابری را بهمراه داشته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندارد اوقات فراغت رشد شهرداری فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۷۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از پارک علم و فناوری گفت: اقتصاد دولتی؛ اقتصادی پویا و موفق نیست، اقتصاد؛ باید بر پایه مشارکت مردمی شکل بگیرد، موانع موجود در این زمینه اطلاع‌رسانی شود و مسئولان مربوطه بیشتر پیگیر باشند.

در پارک علم و فناوری باید محصولات تجاری‌سازی گردد و سرمایه‌گذاری برای تولید انبوه انجام و سپس از مجموعه پارک علم و فناوری خارج شود.

نوآوری و خلاقیت در مجموعه شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار مهم است این شرکت‌ها تأثیر مهمی در زمینه اقتصادی و تولید ثروت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»