Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد قربانی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: مراسم شب شعر طنز پرستاری در آستانه روز پرستار و بعد از ۱۴ سال از آخرین اجرای این چنین برنامه‌ای با حضور اساتید، شاعران و پرستاران تربت حیدریه در دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 او با اشاره به برگزاری مراسم شب شعر طنز پرستاری، افزود: شهرستان تربت حیدریه مشاهیر ادبی زیادی را در خود جای داده است و در حال حاضر برگزاری چنین برنامه هایی می‌تواند در توسعه فرهنگ ادبی موثر باشد اما این مهم منوط بر استمرار و پیگیری‌ها مجدانه است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ایجاد فضای فرهنگ سازی را در تمامی مراکز علمی و آموزشی امری ضروری دانست و گفت: چنین فضا‌هایی را باید از کانون‌های پرورشی از سنین پایین‌تر شروع کرد تا در دانشگاه بتوانیم محصول و خروجی نهایی را بکار گیریم و آمادسازی حضور در جامعه‌ای پویا را فراهم کنیم.

همچنین در این برنامه شاعران دانشجو و کارمند از دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی سطح شهرستان، انجمن شعر دانشوران رشید و اساتید برجسته شعر و ادب به شعر سرایی پرداختند و مراسم با نوازندگی احسان انوریان به کار خود پایان داد.

انتهای پیام//ح.م


منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شب شعر فرهنگ ادبی شاعران و طنزپردازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاق ۱۷۰ راس گوسفند مولد به ارزش چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه تشکیل و رسیدگی شد.

سیدمرتضی مدنی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط دام‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش تخلف، محکوم کرد.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی مستقر در ایست بازرسی هنگام بازرسی از یک دستگاه خودروی خاور، محموله دام قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی تربت حیدریه ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی
  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • اعطای بورس به رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای تحصیل دردانشگاه تربت حیدریه
  • واگذاری اراضی طرح ملی مسکن روستایی در تربت حیدریه
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه