Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی - معاون فرماندار لنگرود از برگزاری یادواره 638 شهید شهرستان لنگرود همزمان با سالروز عملیات کربلای 5 خبر داد.

به گزارش ایکنا از گیلان، علیرضا مسچیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان لنگرود امروز، 7 دی‌ماه در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای شهرستان، از برگزاری یادواره 638 شهید شهرستان لنگرود خبر داد و اظهار کرد: یادواره مذکور همزمان با سالروز عملیات کربلای 5 مصادف با 19 دی ماه با سخنرانی سیدصمصام الدین قوامی، یکی از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه در مسجد جامع لنگرود برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت در راه خدا نست،‌ افزود: یادواره های شهدا بهترین راهکار برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استو

معاون فرماندار لنگرود برگزاری یادواره های شهدا را یکی از راه های زنده نگه داشتن فرهنگ ناب ایثار و شهادت دانست و افزود: گفتمان مقاومت باید در یادواره های شهدا مورد توجه قرار گیرد.

مسچیان با اشاره به شرایط فعلی جامعه و جنگ اقتصادی، تصریح کرد: دشمن امروز سفره و معیشت مردم را هدف قرار داده است لذا مقاومت و ایستادگی راه برون رفت از مشکلات است.

وی ادامه داد: امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است و همه مسئولان باید در مراسم یادواره های شهدا حضور گسترده داشته باشند، تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن ایام حساس انتخابات باید تفکر همگرایی و وحدت در بین جامعه تبیین و ترویج شود.

معاون فرماندار لنگرود همچنین از برگزاری همایش نهم دی در مسجد جامع لنگرود خبر داد و خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر انقلاب «فتنه ها را باید با روشنگری خاموش کرد» و لذا نهم دی مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه هاست.

مسچیان یادآور شد: همایش بزرگ نهم دی با حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرستان ساعت 15 روز دوشنبه، 9 دی با سخنرانی حاج بهرام حسینی مطلق در مسجد جامع لنگرود برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن یادواره شهدا شهرستان لنگرود کربلای 5

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است

سردار عباس مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه استان سمنان حدود سه هزار شهید دارد، تاکید کرد: وصیت نامه یک هزار و ۲۴۱ نفر از شهدای استان با هدف تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در استان سمنان منتشر شده است.

وی با بیان اینکه انتشار دیگر وصیت نامه های شهدای استان سمنان در دست اقدام است، افزود: پژوهش های اسنادی نیز درباره وصیت نامه های شهدای استان صورت گرفته تا بدانیم که برای مثال کدام موضوعات بیشترین فراوانی را در وصایای شهدای گرانقدر استان داشته است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان همچنین از ثبت خاطرات همسران، مادران و پدران و نزدیکان شهدا در قالب برنامه های مختلف خبر داد و بیان کرد: استان سمنان توانست رتبه سوم جشنواره «افتخار من» را موضوع ثبت خاطرات نزدیکان شهدا به دست بیاورد.

مطهری با بیان اینکه یکی از مهمترین محورهای ثبت این خاطرات، پرداخت به زندگی شهدا و همچنین انتقال سیره شهدا به نسل جوان است، ابراز کرد: جهاد تبیین و الگو سازی برای نسل جوان آتیه ساز ایران اسلامی محورهای این دست فعالیت ها هستند.

وی در ادامه از برگزاری یادواره شهدای روحانی در شهرستان شاهرود خبر داد و افزود: روز پانزدهم اردیبهشت ماه یادواره شهدای روحانی شهرستان شاهرود ساعت ۱۰:۳۰ صبح در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهرستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6092730

دیگر خبرها

  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود