Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در سفر پیش روی رئیس جمهور به استان اردبیل بیش از 200 میلیارد تومان پروژه در سفر رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

محبوب حیدری در بازدید از پروژه‌های راهسازی استان اردبیل در مورد افتتاح پروژه‌های حوزه راه در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل اظهار کرد: در محور اردبیل - سه راهی صحرا تا رضی 14 کیلومتر راه اصلی با هزینه 50 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سایر افتتاح‌ها را محور اردبیل - مشگین‌شهر به طول 25 کیلومتر و با صرف اعتباری بالغ بر 80 میلیارد تومان، محور اردبیل – سرچم به طول 19 کیلومتر، محور رانشی کوثر به خلخال به طول 1.2 دهم کیلومتر با هزینه 8 میلیارد تومان و 16 کیلومتر تعریض و بهسازی اسالم به خلخال اعلام کرد.

حیدری گفت: در سفر رئیس جمهور 33 کیلومتر راه روستایی نیز به بهره‌برداری خواهد رسید تا هموطنان‌مان از این مسیر ارتباطی مناسب استفاده کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: در حوزه بازآفرینی شهری پروژه‌های بازآفرینی شهری به ارزش 1.5 میلیارد تومان و در بخش مسکن مهر نیز 320 واحد افتتاح خواهد شد تا تحویل متقاضیان شود.

حیدری پروژه دیگر مشترک استانی را محور کریق – آرموداق بیان کرد و افزود: در این مسیر نیز کار در محدوده استان به سرعت به پیش می‌رود در حالی که استان آذربایجان شرقی چندان تحرکی در این مسیر نداشته و پروژه در محدوده آن استان به کندی به پیش می‌رود.

وی بیان کرد: ما بیشترین تمرکزمان را در پیگیری جذب منابع ملی گذاشتیم و بنده معتقدم در جمهوری اسلامی ایران چیز نشدنی نداریم و حتی در شرایط سخت تحریم نیز می‌توان کار را با بهره‌گیری از منابع ملی و تخصیص آن با سرعت به پیش برد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: در کنار پیگیری‌های ما استاندار اردبیل نیز که نعمت بزرگی برای این استان به حساب می‌آید با جدیت و به دور از حاشیه‌ها تکمیل پروژه‌های عمرانی را دنبال می‌کند و در روزهای گذشته با حضور در تهران سعی کردیم تا پیگیر افزایش بودجه عمرانی استان در سال آینده باشیم.

حیدری ادامه داد: هرچند رقم افزایش اعتبارات حوزه راه در سال آینده دقیق اعلام نشده اما خبر خوشحال کننده اینکه 50 تا 60 درصد اعتبارات سفر پیش روی رئیس جمهور به حوزه راه و توسعه بزرگراه و محورهای گردشگری اختصاص می‌یابد.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: ما در سفر دور اول رئیس جمهور مصوبه آنچنان چشم‌نوازی را در حوزه راه نداشتیم و تنها برای محور رضی - امیرکندی و خلخال - فیروزآباد منابع محدودی اختصاص یافته بود در حالی که در سفر روزهای آینده رئیس جمهور 8 تا 9 پروژه در حوزه راه تامین اعتبار خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آخرین وضعیت راه ها اعتبارات عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین در محدوده سراوان تا پیچ شاه عباسی به طول ۱۲ کیلومتر است.

به گزارش مهر، غلامعلی نیک فهم با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان گیلان، اظهار کرد: با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران شاهد ترافیک در محورهای خروجی استان هستیم.

وی با بیان اینکه در محور رشت - قزوین محدوده سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتر است، افزود: در ورودی شهر رودبار نیز شاهد ترافیک سنگین ۱۰ کیلومتری هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به ترافیک روان سایر محورهای استان، گفت: محور پونل - خلخال نیز مسدود است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • افتتاح سد قیز قلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود
  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد
  • کندوان یک‌ طرفه شد