Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعیدی از برگزاری نشست بررسی ساختار و تدوین کتب خاطرات شهدای مدافع‌‌ حرم با محوریت کتاب «خداحافظ سالار» به همراه رونمایی از کتـاب «هفتاد و دومین غواص» جدیدترین اثر حمید حسام در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی به‌نشر، حسین سعیدی با اشاره به نشست بررسی ساختار و تدوین کتب خاطرات شهدای مدافع‌‌ حرم با محوریت کتاب «خداحافظ سالار» در قالب سلسله نشست های تبلیغی- ترویجی انتشارات به‌نشر با عنوان «در پناه کلمات» اظهار کرد: در این نشست کتـاب «هفتاد و دومین غواص» به قلم حمید حسام رونمایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: برگزاری نشست بررسی ساختار و تدوین کتب خاطرات شهدای مدافع‌‌ حرم با محوریت کتاب «خداحافظ سالار» شرح زندگی و خاطرات سردار شهید مدافع حرم حاج حسین همدانی به روایت همسر بزرگوار ایشان؛ یک‌شنبه هشتم دی ماه امسال ساعت ۱۸ در فروشگاه کتاب انتشارات آستان قدس رضوی واقع در مشهد مقدس، بلوار امامت، نبش امامت ۸ بر پا می شود.

به گفته مدیرعامل به‌نشر، حمید حسام؛ از نویسندگان مطرح کشور و مولف آثاری همچون آب هرگز نمی‌میرد، وقتی مهتاب گم شد، غواص‌ها بوی نعنا می‌دهند و... به همراه محمد خسروی‌راد به عنوان دبیر جلسه در این ویژه برنامه حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: «هفتاد و دومین غواص» با موضوع ۷۲ غواص عملیات کربلای 4 عنوان جدیدترین اثر این نویسنده مطرح کشور می باشد که برگرفته از خاطرات جانباز؛ کریم مطهری فرمانده گردان غواصی جعفر طیار لشکر انصارالحسین(ع) توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

سعیدی با بیان اینکه تمامی علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در این نشست می توانند شرکت نمایند، از حضور جمعی از نویسندگان و فعالان فرهنگی همچون مجید عسگری، رضا وحید، سید جلال قوامی، بتول پادام و ...در این ویژه برنامه خبر داد و یادآور شد: نشست های رونمایی و جلسات تخصصی بررسی و نقد آثار مطرح کشور در حوزه ادبیات دینی، ادبیات دفاع مقدس، ادبیات پایداری، ارزش های نظام ولایی و ... ذیل عنوان ثابت نشست‌های تبلیغی- ترویجی «درپنـاه‌کلمـات» به طور جدی دنبال می شود و در این راستا آثاری همچون «تا ابد با تو می مانم»، «به سفارش مادرم»، «شهربانو»، «دل اندر وا» و... امسال به همت انتشارات به‌نشر برگزار شده است.

علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمايندگي‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق پیامرسان‌های بله و ایتا به آدرس behnashr @نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان استان بوشهر حماسه 9 دی طرح ملی فهما نماز جمعه اردبیل اصفهان 9 دی مدیرعامل به نشر حمید حسام انتشارات به نشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۸۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب هزار و چهارصد و خیلی زود در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، به گفته میثم محمدی سرپرست نویسندگان: این کتاب به مدت یک سال و نیم و با تلاش ۱۲ نویسنده از گروه جهادی نادیان و با هدایت محمد حسین فاعظی کارشناس مسائل فلسطین نوشته شده است.
در این کتاب تلاش شده به دور از مسائل سیاسی، واقعیات و جزئیات زندگی مردم فلسطین در محاصره و زندگی شخصیت ها‌ی فلسطینی در قالب داستان‌های کوتاه روایت شود.

دیگر خبرها

  • رونمایی پرشور کتاب «کیومی» هوتن هاشمی در فرشته شهرتاب
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • انتشارات صهبا از کتاب جدید با نام «حدیث مکارم الاخلاق» رونمایی کرد
  • رونمایی از پیراهن ویژه تورینو به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد فاجعه سوپرگا / عکس
  • رونمایی از کتاب هزار و چهارصد و خیلی زود در شیراز
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار در اصفهان
  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • رونمایی از کتاب در جستجوی آداب آبادانی در یزد