Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیگر رسانه‌ها ــ‌ مدیرعامل بانک سینا با اشاره به نامگذاری سال 98 از سوی مقام معظم رهبری به نام «رونق تولید» افزود: بانک سینا در راستای تحقق شعار سال و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی با هدف کمک به اشتغال و رونق تولید، تاکنون اعتباری بیش از 20 هزار میلیارد ریال را به 4400 طرح اشتغالزای روستایی اختصاص داده که با بهره‌برداری تعداد قابل توجهی از این طرح‌ها، زمینه اشتغال‌زایی بیش از 16000 نفر از هم‌میهنان به ویژه جوانان فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بانک سینا، مدیرعامل این بانک طی سفر به استان اصفهان ضمن دیدار با کارکنان بانک، بر ارتقاء توانمندی‌های شعب جهت ارائه خدمات مطلوب به هموطنان تأکید کرد.

ایمانی در این دیدارها با اشاره به ظرفیت‌ها و امکانات بالای شهر اصفهان به عنوان قطب اقتصادی کشور گفت: جاذبه‌های توریستی، صنایع دستی، کارخانه‌های بزرگ فولاد و همچنین نوآوری و توانمندیهای شهروندان در توسعه پایدار شهری، جایگاهی ممتاز از این شهر به نمایش گذاشته که استفاده بهینه و مطلوب از این ظرفیت‌ها در جهت ارتقاء توانمندی‌های شعب می‌تواند نقشی مهم در ارائه خدمات و جلب رضایت‌مندی مشتریان گرامی ایفا کند.
وی با اشاره به نامگذاری سال 98 از سوی مقام معظم رهبری به نام رونق تولید، افزود: بانک سینا در راستای تحقق شعار سال و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی با هدف کمک به اشتغال و رونق تولید به ویژه در مناطق روستایی و کمتر برخوردار کشور، تاکنون اعتباری بیش از 20 هزار میلیارد ریال را به 4400 طرح اشتغالزای روستایی اختصاص داده که با بهره برداری تعداد قابل توجهی از این طرح‌ها، زمینه اشتغالزایی بیش از 16000 نفر از هم میهنان به ویژه جوانان فراهم شده است.
مدیرعامل بانک سینا با تأکید بر اینکه بانک‌ها با اعطای تسهیلات بجا می توانند موجبات اشتغال و نشاط جامعه را فراهم آورند، خاطرنشان کرد: سیاست بانک سینا در حمایت از کسب و کارهای زودبازده و اشتغالزا کماکان تداوم خواهد داشت و امیدواریم با این اقدام و بااستفاده ازخردجمعی، مشارکت همگانی و ارائه ایده‌های نو از سوی کارکنان بانک، بتوانیم نقشی مهم در اعتلا و شکوفایی میهن عزیزمان ایران اسلامی برداریم.
دکتر ایمانی، هدف از سفرهای استانی را دیدار از نزدیک با کارکنان بانک سینا جهت آشنایی با توانمندی‌ها وظرفیت‌های شعب عنوان کرد و افزود: تلاش برای هدایت این توانمندی‌ها در جهت جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات جدید مطابق با نیازهای روز جامعه از دیگر اهداف این سفر است.
وی همچنین با اشاره به امتیاز بانک سینا در برخورداری از سرمایه انسانی متعهد و متخصص اظهار داشت: بانک سینا به یمن کارکنان ارزش‌آفرین و توانمند، به موفقیت‌های خوبی دست یافته که این موفقیت‌ها در سایه توکل به خداوند متعال، همدلی، انسجام، برنامه‌ریزی، تلاش و کوشش تقویت و تداوم خواهد یافت.
گفتنی است در این دیدارها، کارکنان شعب بانک سینا، نقطه نظرات خود را در جهت بهبود روند فعالیت‌ها با مدیرعامل بانک مطرح کردند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا ایمانی بانک سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۸۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل بانک سینا برکنار شد

به گزارش صدای ایران،روابط‌عمومی بانک سینا، هیئت‌مدیره بانک سینا روز جاری ضمن تشکر از زحمات غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل قبلی بانک سینا، علی ابدالی را به عنوان سرپرست جدید این بانک انتخاب کرد.

علی ابدالی دارای دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و از مدیران شناخته‌شده نظام بانکی است که علاوه بر مدیرعاملی و عضویت در هیئت‌مدیره بانک قوامین، از سال ۷۸ در بخش‌های مختلف نظام بانکی از جمله سازمان و روش‌ها، تحقیق و توسعه، فناوری، طرحوبرنامه، بازاریابی و کسب‌وکار، بانکداری شرکتی و بانکداری خرد در بانک‌های رفاه، قوامین و سپه حضور داشته است.

تدوین سه کتاب در حوزه بانکی، مالی، نگارش بیش از۵۰ مقاله تخصصی علمی-پژوهشی درحوزه بانکی و بانکداری و تدریس در دانشگاه ازجمله سوابق علمی وی محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • در سال جهش تولید، ارز چند نرخی را حذف کنید
  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط
  • جهش تولید با مشارکت مردم باعث توسعه اشتغال می‌شود