Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاست و اقتصاد ـ سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، اهمیت حفظ زمان را در بهره‌برداری از پروژه‌های تولیدی یادآور شد و گفت: طرح‌های تولیدی باید در مدت زمان مشخص به تولید و بهره‌برداری برسند.

به گزارش ایكنا از فارس، ظفر افشون، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس امروز، 7 دی‌ماه در سفر به شهرستان‌های لامرد و مهر، از طرح‌های تولیدی، صنعتی و گردشگری بازدید و در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و پیگیری سند پیشران توسعه شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این جلسه با تأكید بر اینكه طرح‌های تولیدی باید در مدت زمان مشخص به تولید و بهره‌برداری برسند، گفت: بازه زمانی مشخص در راه‌اندازی طرح‌های تولیدی بر توجیه اقتصادی طرح موثر است، درغیر این صورت جواب عکس می‌دهد و ضرر و زیان به همراه خواهد داشت که این ضرر متوجه سرمایه‌گذار و شرایط اقتصادی کشور خواهد شد.
افشون، مسائل و مشکلات مطرح ‌شده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید توسط صنعتگران و تولید کنندگان را شامل مشکلات صادرات کالاها با توجه به نرخ ارز، محدودیت‌های واردات مواد اولیه و تأمین ماشین‌آلات به‌روز دنیا، مسائل بدهی و معوقات بانکی، سرمایه در گردش، مشکلات مالیاتی، بیمه‌ای، مسائل زیرساختی برق، آب و گاز در شهرک‌های صنعتی، افزایش قیمت مواد اولیه و هزینه‌های جانبی دانست که در این سفر مورد بررسی قرار گرفت.
وی تمام مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را در جهت توسعه استان و بهبود فضای کسب و کار دانست و افزود: عملکرد درست و به موقع مدیران اقتصادی و بانک‌ها در این کارگروه و در راستای حل مشکلات کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی استان می‌تواند در رسیدن به شاخص‌های تولید و اشتغال موثر باشد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با بیان اینكه رونق تولید و تقویت بخش اقتصادی کشور از اولویت‌های اساسی دولت است، گفت: امیدواریم با استمرار جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با ظرفیت قانونی این کارگروه و سایر جلسات اقتصادی توسط مسولین در سراسر استان بتوانیم گام‌های مؤثری در راستای حل مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و تجاری، کشاورزی و گردشگری و تحقق توسعه فعالیت های اقتصادی در استان فارس برداریم.
یادآور می‌شود، افشون ضمن بازدید از طرح‌های اقتصادی در حال احداث و طرح‌های صنعتی منطقه ویژه صنایع انرژی بر لامرد و شهرک صنعتی مهر در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و پیگیری سند پیشران در دو شهرستان با تصویب مصوبات مسائل و مشکلات را بررسی و راهکارهایی عملیاتی و اجرایی اتخاذ كرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس سياست و اقتصاد طرح هاي توليدي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۸۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمد حمیدی در شورای مسکن استان سمنان با بیان اینکه آماده سازی و افتتاح واحد‌های درحال ساخت مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم است گفت: در این جلسه مصوب شد واحد‌های مسکونی با بیش از  ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی به تفکیک شهرستان‌ها مشخص شود تا این واحد‌ها  با کمک‌های مالی وزارت راه و شهرسازی به بهره برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: از تیرماه امسال بصورت ماهانه تعدادی از این واحد‌ها آماده بهره برداری هستند و پیش بینی میکنیم در تیرماه امسال حدود یک هزار واحد مسکونی در استان به بهره برداری برسد.

استاندار سمنان  هم با اشاره به وضعیت مطلوب این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن  گفت : این استان توانست رتبه دوم کشور را در ۶ ماهه دوم سال گذشته در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب  کند.

وی همچنین بر لزوم تکمیل این طرح در ایوانکی تاکید کرد .

مشخص کردن برنامه زمانبندی آماده سازی زیرساخت‌ها ادارات راه و شهرسازی با شهرداری‌ها تا هفته آینده و همچنین تسریع درنحوه پرداخت تسهیلات بانک‌ها به متقاضیان واحد‌های مسکونی از دیگر مطالبی بود که در این جلسه مطرح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری