Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:25:31 GMT

آتش بازی شجاعی در قلعه حسن خان!

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۸۳۷۲

مسعود شجاعی ستاره تیم تراکتور با ثبت دو گل، یک پنالتی و یک پاس گل، تراکتور را به سمت پیروزی هدایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در شرایطی پیکان را شکست داده که ستاره این تیم مسعود شجاعی بوده است. هافبک شماره 7 و کاپیتان اول تراکتوری ها که در سه هفته اخیر نمایش های خوبی را ارائه کرده، امروز در مقابل پیکان از ابتدا نمایش خوبی داشت اما آتش بازی او از نیمه دوم آغاز شد و تا آخرین دقایق مسابقه نیز ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دقیقه 53 شجاعی پس از کنترل توپ، پاس فوق العاده ای را برای ساسان انصاری ارسال کرد و او نیز قدر این پاس در عمق را دانست و تیمش را به گل اول رساند. این ضربه یک دقیقه پس از گل پیکان زده شد و باعث شد تا تی تی ها به بازی برگردند اما این پایان کار نبود. 9 دقیقه بعد این بار سانتر اشکان دژاگه در درون محوطه جریمه روی سر شجاعی نشست و کاپیتان مسعود با ضربه سری فوق العاده و از فاصله نسبتا دور، گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا این بار در نقش گلزن ظاهر شود.

 

 

چند دقیقه بعد شجاعی با حرکت فوق العاده در محوطه جریمه پنالتی گرفت تا دوباره لحظاتی پس از گل پیکان، تیمش را در آستانه گلزنی قرار دهد. اما خودش پشت توپ نایستاد و اشکان دژاگه توپ را به بیرون زد تا بازی همچنان 2-2 باقی بماند. ولی دوباره تراکتوری ها موفق شدند یک پنالتی بگیرند و این بار خودِ شجاعی ضربه را به آسانی و با فریب دروازه بان پیکان تبدیل به گل کرد و ساکت الهامی را به یک برد مهم رساند.

 

با این پیروزی تراکتور به طور کامل در جمع مدعیان قرار گرفت که بدون تردید نقش اصلی را در 4 پیروزی اخیر این تیم تبریزی، کاپیتان شجاعی ایفا کرده است. بازیکنی که در روزهای سخت تراکتور مورد بی مهری عده ای از هواداران قرار گرفت اما حالا بار دیگر نشان داده که یک وزنه در تیم سرخپوش آذربایجان است و حضورش می‌تواند منجر به این نتایج درخشان شود.

تراکتور مسعود شجاعی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۸۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان

تیم فوتبال مس رفسنجان با شکست پیکان در ضربات پنالتی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌ فوتبال مس رفسنجان در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، از ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهدای مس مقابل پیکان تهران صف‌آرایی کرد که  این دیدار در 90 دقیقه با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت تا دو تیم کار را در وقت‌های اضافه دنبال کنند.

جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه 32 زننده  گل  مس رفسنجان بود و ابوالفضل زمانی در دقیقه 48 گل تساوی را برای پیکان به ثمر رساند.

تلاش دو تیم در پایان 120 دقیقه نتیجه‌ای در پی نداشت تا مس رفسنجان در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4. و در مجموع 6 بر 5 به پیروزی برسد و به عنوان نخستین تیم جواز حضور در بین 8 تیم برتر جام حذفی را کسب کند.

داوری این دیدار برعهده مهدی اجاقی است که علی قربانی از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد