Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@14:09:48 GMT

کتاب «آن سوی ماه» در خرم‌دره رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۸۴۶۷

کتاب «آن سوی ماه» در خرم‌دره رونمایی شد

گروه فرهنگی _ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره گفت: کتاب «آن سوی ماه» که روایتگر زندگی همسران شهدای خرمدره است، رونمایی شد.

ایرج داودبیگی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره در گفت‌وگو با ایکنا، از زنجان، با بیان این‌که کتاب آن سوی ماه روایت همسران شهدای شهرستان خرم‌دره است، عنوان کرد: این کتاب را مهری صادقی به رشته تحریر در آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که چاپ این کتاب توسط انتشارات مهرگان دانش انجام شده است، اظهار کرد: این کتاب در 171 صفحه به چاپ رسیده است.

داودبیگی با اشاره به موضوع این کتاب، یادآور شد: کتاب آن سوی ماه، روایت تلخ و شیرین از برگ زندگی 12 همسر شهید از شهدای شهرستان خرمدره است.

این مسئول ادامه داد: کتاب «پرواز با اباذر» زندگی نامه شهید اباذر فیروزی، «پرواز از فاو» زندگی نامه شهید فرهنگ حاجیخانی، «زخم‌ها» خاطرات ذکرالله کشاورز افشار از آثار مهری صادقی است.

وی با اشاره به نقش ماندگار شهدا در عزت و سربلندی کشورمان، یادآور شد: تالیف کتب گوناگون از زندگی شهدا علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ماندگاری شهدا نقش مهمی در تبیین اندیشه‌های والای شهیدان به نسل امروز دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمدره تصریح کرد: باید از نویسندگان و مولفان حمایت‌های لازم صورت گیرد تا شاهد پویایی فرهنگ و هنر در جامعه باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان کتاب رونمایی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «برای قلب‌های شکسته» نوشته مریم هاشمی به تازگی توسط نشر نزدیکتر منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب به گفته نویسنده‌اش شامل یک روایت بلند درباره عشق است.

این کتاب درباره انسان‌هایی است که در تلاطم روزمرگی‌ها زمانی را نیز به عاشقی اختصاص می‌دهند و در میان تمامی آشوب‌ها و سختی‌های اجتماعی، شعله عشق و محبت را در دل خاموش نمی‌کنند.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«وقتی دلت می‌شکند همه این کلمات گم می‌شوند و تا بیایی دوباره پیدایشان کنی بخش زیادی از عمر گذشته و این در حالی است که ما فقط یک بار زندگی می‌کنیم و فقط یک بار صد درصد با شور و اشتیاق عاشق می‌شویم و اعتماد می‌کنیم و وای به حال آن‌هایی که این صددرصد ها را کم و کمتر می‌کنند… از آدم‌های صادق خوشم می‌آید، از آنهایی که تکلیفشان با خودشان و دیگران معلوم است، اصلاً آدم‌هایی که رک هستند و مثلاً وقتی تو را می‌بینند و از تو خوش‌شان نمی‌آید محکم حرف‌شان را پرت می‌کنند توی صورتت، اما حداقل با دروغ مثل یک خنجر ذره ذره درون تو فرو نمیبرندش تا کم کم زجر بکشی و از بین بروی… آنها حداقل کمتر وقت زندگی‌ات را می‌گیرند!»

این کتاب با ۶۴ صفحه و شمارگان ۳۰۰ نسخه عرضه شده است.

کد خبر 6089786 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود