Web Analytics Made Easy - Statcounter

زلاتان روز گذشته پس از هفت سال دوری از میلان، به طور رسمی بازگشت خود را به جمع روسونری اعلام کرد و گالیانی معتقد است که وی بزرگ‌ترین خرید میلانی‌ها است.

«آندریانو گالیانی» در این خصوص اظهار داشت: زلاتان به اندازه‌ای از لحاظ روانی قدرتمند است و کاریزما و اراده قوی دارد که همیشه می‌تواند، تعیین کننده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۳۱ سالی که در میلان بودم، هرگز بازیکنی را ندیدم که به خاطر کم کاری بازیکنی دیگر، او را به دیوار آویزان کند.

وی ادامه داد: جر و بحث‌های زیادی دیده‌ام اما اینکه کسی، دیگری را به دیوار میخ کند هرگز؛ ایبرا دقیقا همین‌طور است و اگر متوجه کم کاری بازیکنی شود، بار دیگر این کار را تکرار خواهد کرد.

گالیانی معتقد است با وجود اینکه زلاتان ۳۸ سال دارد اما همچنان می‌تواند تفاوت را رقم بزند.

وی افزود: زلاتان هوای تازه‌ای را به میلان می‌دمد؛ از لحاظ فنی یعنی تفاوت را رقم می‌زند. او از لحاظ قوای بدنی ویرانگر است و در عرض ۱۵ روز به بهترین شرایط خود می‌رسد و هم داخل و هم خارج از زمین تعیین کننده است.

گالیانی در بخشی از صحبت‌های خود به شوخی به داستان تلاش خود برای بردن زلاتان به تیم «سیلویو برلوسکونی» در سری c اشاره کرد و گفت: بله میخواستم او را به مونزا ببرم. با او تماس گرفتم تا ماجراجویی فوق العاده‌ای با هم داشته باشیم. او خندید و سپس متوجه شد که شوخی در کار نیست.

رییس میلان افزود: حالت جدی به خود گرفت و دعوت مرا رد و میلان را انتخاب کرد. او راه حلی را برگزید که در هر ۲ حالت برای من خوشایند بود. پیام من این است «خوش آمدی جنگجو.»

برچسب‌ها سیلویو برلوسکونی زلاتان ابراهیموویچ آ.ث میلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیلویو برلوسکونی زلاتان ابراهیموویچ آ ث میلان سیلویو برلوسکونی زلاتان ابراهیموویچ آ ث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۸۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار به عنوان سرمربی به احیای بازیکنان باتجربه خود پرداخته و از آنها به بهترین شکل بازی گرفته است.

یکی از این بازیکنان یونس شاکری است که در علی‌رغم ۱۳ هفته سکونشینی در دوران محمود فکری، با تاثیرگذاری به لیگ برگشت و حتی در بازی قبلی هوادار در لیگ برتر به پیکان یک گل زیبا زده بود.

با این حال مصدومیت شاکری از ناحیه همسترینگ باعث شد او بازی صنعت نفت را از دست بدهد و با لباس شخصی در استادیوم حضور داشت.

او در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنکار ورزش سه اعلام کرد احتمالا در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به ترکیب برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • احیای بازیکنی که فراموش شده بود
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • الساندرو دل پیرو: بازیکنی با کیفیت سانچو باید به منچستریونایتد برگردد
  • فردیناند: وین رونی معتقد بود از فن نیستلروی بهتر است / فیلم
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • (ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد