Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@23:10:10 GMT

نیازهای اصلی کشور ترویج خبرنگاری بحران است

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۸۵۶۱

نیازهای اصلی کشور ترویج خبرنگاری بحران است

سخنگوی دولت گفت:یکی از نیازهای اصلی کشور ترویج خبرنگاری بحران است و باید اصحاب رسانه بیش از پیش این موضوع را فراگیرند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، علی ربیعی سخنگوی دولت بعدازظهر امروز در اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای مداد قرمز گفت: بیش از ۸۰ درصد بحران‌های طبیعی در ایران رخ می‌دهد و هرساله نیز شاهد بروز بحران‌ها آن هم در دوره‌ی اخیر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بحران‌های اجتماعی یا طبیعی مهم‌ترین موضوع نماندن در بحران است و وظیفه ما این است که به عبور جامعه از بحران‌ها کمک کنیم و آینده را نمایان سازیم.

ربیعی اظهار کرد: متأسفانه برخی درباره غم‌های مردم با شادی سخن می‌گویند و در حال تخریب فضای اجتماعی هستند.

وی تأکید کرد: مهم‌ترین بخش بحران، مدیریت پس از آن و افزایش مقاومت است. برخی خبرنگاران بحران، با قلم‌های خود مکتب چگونگی مقاومت در بالایا را ایجاد کرده‌اند. یکی از نیازهای اصلی کشور ترویج خبرنگاری بحران است و باید اصحاب رسانه بیش از پیش این موضوع را فراگیرند چراکه عبور از بلایای و معضلات به ویژه بلایای طبیعی وابسته به فضای اجتماعی کشور است و خبرنگاران بخش مهمی از این فضا را رقم می‌زنند.

سخنگوی دولت ابراز کرد: در حال حاضر کشور با تحریم‌های شدید خارجی روبرو است و از اصحاب رسانه می‌خواهیم تا مشارکت‌ها و پیشرفت‌های جامعه را بیشتر از دیگر موضوعات بازتاب دهند.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: سخنگوی دولت علی ربیعی جشنواره رسانه ای مداد قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۸۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، معاون پرورشی دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان در حاشیه این کلاس آموزشی گفت: این دوره آموزشی خبرنویسی با هدف پیشرفت مهارت دانش آموز خبرنگاران جدید و افزایش مهارت آنها در خبر نویسی برگزار شده است.
حسین سرداری با اشاره به اینکه این دوره در دو روز پیش بینی شده افزود: مدرس این دوره سجاد سرداری نیا دانش آموزخبرنگار پانا‌ی مدرسه است که با حضور بیش از ۱۵ خبرنگار دبیرستان برگزار شد.
حسین سرداری گفت: امیدواریم که این دوره باعث پیشرفت دانش آموزان در حوزه‌ی خبر نویسی شود و ما شاهد پیشرفت آنها در این رشته باشیم.

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • فیلم اظهارات عجیب سخنگوی شورای شهر تهران | مشکلات تقصیر گرگ‌های رسانه‌ای افتاد!
  • سخنگوی دولت: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست
  • نجات زاگرس با الگوی ۳ کشور اروپایی | مرگ یک پنجم مساحت جنگل‌های زاگرس | جنگلداری اجتماعی چگونه زاگرس را احیا می کند؟
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی
  • همایش تاثیر بحران‌های طبیعی بربنا‌های تاریخی در سمنان
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟