Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@16:47:22 GMT

آب درمانی برای کاهش وزن چیست و چه فوایدی دارد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۸۵۸۴

آب درمانی برای کاهش وزن چیست و چه فوایدی دارد

یکی از منحصربه فردترین روش‌های کاهش وزن آب درمانی است. در اینجا ما دو روش کاهش وزن توسط آب درمانی، که شامل رژیم نوشیدن آب و همچنین انجام ورزش‌های آبی می‌باشد را به شما میگوییم، که میتواند جایگزین مصرف دارو‌های شیمیایی و جراحی‌های ناموفق گردد.


۱. مراحل رژیم آب درمانی برای کاهش وزن
بعداز یک خواب خوب شبانه، صبحگاه، با یک ذهن آرام و آماده بلند شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از زدن مسواک، شمابایستی حداقل ۴۰۰ تا۶۰۰ میلی لیتر آب بیاشامید.
سپس شما می‌توانید برای زدن مسواک اقدام کنید.
بعد از آن توصیه می‌شود که برای ۴۵ دقیقه چیزی میل نکنید.
کاملاً مشخص است که شما دراین زمان به شدت گرسنه هستید. بعداز سپری شدن مدت زمان مذکور می‌توانید صبحانه خود رامیل کنید.
بهترین نتیجه را زمانی میگیرید که، بعد از صرف غذا به مدت ۲ ساعت از نوشیدن اجتناب کنید.
رژیم آب درمانی برای کاهش وزن

در ابتدا شخص باید این نکته را به خاطر بسپارد، که این نوع درمان به وزن حقیقی بدن فرد وابسته است. مقدار آبی که شخص باید در هر روز مصرف کند برابر با نصف وزن بدن اوست. اگر وزن بدن شما ۱۰۰ پوند باشد، مقدار آبی که روزانه باید مصرف کنید برابر با ۵۰ اونس خواهد بود. در اینصورت است که آب درمانی منجر به کاهش وزن خواهد شد. احنمالا این سوال به ذهن شما خطور میکند، که تا چه مدت این مراحل باید اجرا شود؟ این اطمینان داده می‌شود که اگر فرد این درمان را برای چند روز ادامه دهد، قطعا نتایج آن را درطول دو تا سه ماه خواهد دید. بعلاوه چنانچه کمی نمک به آب اضافه کنید، این روش تاثیر بیشتری خواهد داشت. اما قبل از اقدام به افزودن نمک، مشورت با پزشک، امری واجب و ضروری خواهد بود. کسی که رژیم آب درمانی را رعایت می‌کند باید بداند که قادر به مصرف کافئین و همچنین نوشیدنی‌های دارای الکل نخواهد بود. دلیل این امر آن است، که این قبیل نوشیدنی‌ها منجر به از دست رفتن آب بدن یا به اصطلاح دهیدراته کردن بدن شما می‌گردند.
علاوه بر کاهش وزن، داشتن پوستی صاف و روشن دردنیای امروز آرزوی هرانسانی است. روش آب درمانی به منظورکاهش وزن، فایده مهم دیگری نیز دارد. این درمان به طور طبیعی باعث افزایش شفافیت ودرخشندگی پوست می‌شود. با این روش علاوه بر کاهش وزن، شما بر جذابیت و زیبایی ظاهری خود نیز می‌افزایید. همچنین این روش ساده و جادویی برای کاهش استرس، درمان سردرد و کاهش بی خوابی بسیار اثرگذارخواهد بود.

۲. ورزش‌های آبی برای کاهش وزن
بیماران با مشکلات حرکتی و انعطافی ناشی از چاقی مفرط، می‌توانند از روش آب درمانی جهت کاهش وزن استفاده کنند. محیط آبی، فشار وارده برمفاصل را کاهش می‌دهد و به بیماران این امکان را می‌دهد، تاحرکاتی را درون آب انجام دهند، که انجام آن در روی زمین برای آن‌ها امکانپذیر نمی‌باشد. بیماران با مشکلات تعادلی از ورزش درآب لذت می‌برند، زیرا دیگر ترسی از افتادن ندارند.

فواید آب درمانی با ورزش برای کاهش وزن
نسبت به ورزش‌های زمینی، قادر خواهید بود کالری بیشتری دردقیقه بسوزانید.
کاهش درد
افزایش نیرو وتحرک
کمک به بازیابی برد حرکتی و استقامت
کاهش تورم       منبع:نبض ما

منبع: پارسینه

کلیدواژه: طب سنتی کاهش وزن آب درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: هیچیک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند.

با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پلمب انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضائی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093902

دیگر خبرها

  • شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • ورزش درمانی برای رفع کف پای صاف
  • خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • شلیک به یک پزشک در خوزستان
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • آیا زالو واقعا می‌تواند درمان کننده باشد؟