Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@15:24:47 GMT

فردوسی‌پور با"نود"به شبکه3برمی‌گردد؟

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۸۵۹۹

فردوسی‌پور با'نود'به شبکه3برمی‌گردد؟

مشاور مدیر شبکه سه به ماجرای آشتی‌کنان علی فروغی و عادل فردوسی پور واکنش نشان داد. ناطقان: این روزها خبری از آشتی‌کنان علی فروغی مدیر شبکه سه و عادل فردوسی پور در فضای مجازی منتشر شده است که بر طبق آن  قرار است، همزمان با آغاز دهه فجر «نود» به کنداکتور شبکه سوم سیما بازگردد.

اما مشاور مدیر شبکه سه پیرامون این موضوع توییت زده و نوشته است:

«از اول هم قهری نبوده که آشتی در کار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردوسی‌پور زیر نظر شبکه سه برنامه «فوتبال ۱۲۰» را تولید و مانند همه تهیه کنندگان در جلسات مربوط به برنامه‌اش در شبکه شرکت می‌کند. باقیِ خبرسازی‌ها حکایت با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن است. تا انتخابات باز هم از این خبر‌ها خواهید شنید».


منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: فردوسی پور ، نود ، شبکه سه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فردوسی پور نود شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۸۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی» موافقت کرد

پس از دعوت چین از جناح‌های فلسطینی برای حضور در نشستی تحت عنوان «آشتی ملی»، جنبش مقاومت اسلامی حماس موافقت خود را با این دعوت اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس به شبکه المیادین اعلام کرد که این جنبش با دعوت چین از همه جناح‌های فلسطینی برای حضور در نشستی تحت عنوان «آشتی ملی» موافقت کرده است.

پس از آنکه وانگ یی، وزیر امور خارجه چین در ۱۸ آوریل گفت که ایالات متحده باید از قطعنامه سازمان ملل برای آتش‌بس در نوار غزه حمایت کند، مقامات چینی به طور فزاینده‌ای به تجاوزات مداوم اشغالگران به نوار غزه پرداخته‌اند.

وزیر خارجه چین با تکرار درخواست‌های پکن برای «آتش‌بس فوری»، جنگ اسرائیل علیه غزه را «تراژدی برای بشریت و ننگ تمدن» توصیف کرد.

در ماه مارس گذشته، ژانگ جون، نماینده دائم چین در سازمان ملل متحد بر لزوم توقف حمله به غزه و توقف آسیب‌های وارده به غیرنظامیان تاکید کرد.

وی خواستار «لزوم رفع محاصره تحمیلی غزه و برداشتن موانع ورود اقلام بشردوستانه و اطمینان از ورود آنها به مقدار کافی به غزه» شد.

شی جین پینگ رئیس جمهور چین نیز خواستار برگزاری «کنفرانس بین‌المللی صلح برای حل مناقشه» شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موافقت حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی»
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست « آشتی ملی » موافقت کرد
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی» موافقت کرد
  • آشتی با سکوها، کنار نویدکیا هستیم (عکس)
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • پرده جدیدی از شبکه نمایش‌های خانگی؛ آیا حرف اول و آخر را پول می‌زند؟