Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بازی معوقه هفته یازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس تیم صنعت نفت آبادان میزبان تیم سپاهان اصفهان است. ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، در بازی معوقه هفته یازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس تیم صنعت نفت آبادان میزبان تیم سپاهان اصفهان است

این بازی عصر روز شنبه هفتم دی‌ماه از ساعت 16:45 دقیقه آغاز شد که شاگردان دراگان اسکوچیچ در تیم صنعت نفت آبادان با شاگردان امیر قلعه‌نوعی در سپاهان اصفهان دیدار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار تیم صنعت نفت با تیم سپاهان اصفهان در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شد که تماشاگران و هواداران آبادانی می‌توانند این بازی را به صورت رایگان تماشا کنند.

ناصر سالاری، عقیل کعبی، عیسی آل‌کثیر، طالب ریکانی، میلاد جهانی، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی، سید محمد قریشی، محمد اهل‌شاخه، مهدی حنفی و عبدالله ناصری ترکیب اولیه صنعت آبادان مقابل سپاهان هستند.

پیام نیازمند، رضا میرزایی، محمدرضا مهدی زاده، گیور گی ولسیانی، سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد کریمی، ولادیمیر کومان، سجاد شهباززاده، محمدرضا حسینی نیز کی روس استنلی بازیکنان سپاهان در بازی مقابل صنعت نفت آبادان هستند.

ترکیب سپاهان برابر صنعت نفت آبادان اعلام شدترکیب صنعت نفت آبادان مقابل سپاهان مشخص شدتماشای دیدار صنعت نفت آبادان با سپاهان رایگان شد

با انجام کار ترکیبی بازیکنان صنعت نفت آبادان توپ در پشت محوطه جریمه به طالب ریکانی رسید که شوت پرقدرت زمینی او به سمت دروازه سپاهان را پیام نیازمند دفع کرد.

دروازه بان تیم سپاهان همچنین به ضربه عیسی آل‌کثیر واکنش نشان داد و آن دفع کرد ولی در برگشت، توپ دوباره به مهاجم نوک صنعت نفت آبادان رسید.

با دریافت این توپ، در دقیقه 9 بازی عیسی آل‌کثیر نخستین گل را برای صنعت نفت آبادان به ثمر رساند و شادی را میهمان هواداران نفت در ورزشگاه تختی کرد.

دقایقی بعد نیز یعنی در دقیقه 12 شوت ناگهانی و خطرناک عیسی آل‌کثیر از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه سپاهان اصفهان رفت ولی با واکنش به موقع پیام نیازمند راهی کرنر شد.

 دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم صنعت نفت آبادان به عملکرد داوری اعتراض کرد که این اعتراض به داوری سبب شد که کارت زرد بگیرد.

صنعت نفت آبادان تاکنون 27 امتیاز کسب کرده است و در جایگاه ششم جدول رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور قرار دارد.

انتهای پیام/ ع

R41468/P1494/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال، مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان به جای روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

کد خبر 6089759

دیگر خبرها

  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • خلاصه بازی آلومینیوم 4 (6) - پرسپولیس 4 (5)
  • اوسمار: دریافت چهار گل اصلا خوب نیست/اصلا به بازی سپاهان فکر نمی‌کردم
  • گل دوم عیسی آل کثیر به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 2-4 پرسپولیس)
  • جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد/مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت‌های اضافی کشیده شد
  • عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر
  • جام حذفی| پرسپولیس فاتح نیمه اول دیدار با آلومینیوم
  • گل دوم و زیبای پرسپولیس به آلومینیوم اراک توسط عیسی آل‌کثیر | ببینید
  • گل دیدنی عیسی آل کثیر به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 0-2 پرسپولیس)