Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@22:19:43 GMT

اهتمام برای رفع مشکلات مناطق حاشیه

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۸۸۳۹

اهتمام برای رفع مشکلات مناطق حاشیه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، غفور قاسم پور، فرماندار شهرستان كرج در جلسه شوراى ادارى این شهرستان گفت: پیشگیری از وقوع سیلاب ، موضوع بسیار مهم و حائز اهمیتی است  که انتظار می رود  دستگاه‌های ذیربط شهرستان نسبت به مصوبات ستاد پیشگیری از بحران شهرستان اهتمام جدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم پور افزود: بازرسان فرمانداری به طور مستمر و مداوم از این روند گزارشاتی تهیه و ارائه خواهند داد.

او در ادامه  گفت: خط چهار حصار یکی از مناطق محروم این شهرستان است که دستگاه‌های مربوطه برای رفع مشکلات این منطقعه و دیگر مناطق محروم و حاشیه ای تلاش کنند.

فرماندار شهرستان کرج با اشاره  به در پیش بودن   ۹ دی روز بصیرت و امیدواری افزود: مردم باری دیگر  با حضور گسترده و مقتدرانه مراسمی باشکوه در سطح شهرستان کرج برگزار میکنند.

غفور قاسم پور گفت: با توجه به اهداف پلیدی که معاندان و مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران در آبان ماه گذشته و ۵ دی‌ ماه داشتند، خوشبختانه  با هوشیاری مردم ولایتمدار و با درایت مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شد .

او افزود:  باتوجه به افزایش نرخ بنزین و احتمال سوء استفاده برخی از سودجویان در بازار، دستگاههای نظارتی باید در کنترل بازار و قیمت کالاها اهتمام لازم را به کار ببرند و با سوء استفاده کنندگان برخورد قانونی شود.

انتهای پیام / خ . م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جلسه شورای اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر سد شاه قاسم یاسوج

دیگر خبرها

  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • تصاویر سد شاه قاسم یاسوج
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان