Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان تهران در خصوص شکست تیمش مقابل تراکتور تبریز بیان کرد: پیکان در این بازی بدشانسی آورد. اعتماد به نفس همیشگی را بازیکنان نداشتند و فکر می‌کنم باخت‌های پی در پی روی روحیه آن‌ها تاثیر گذاشته بود.

او افزود: اگر نقطه ضعفی در تیم هست باید فرکی به فکر رفع آن باشد، چون تیم با این رویه دچار مشکل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تیم تراکتور تبریک می‌گویم، ولی حقمان باخت نبود. من فکر می‌کنم بازیکنان روحیه نداشتند وگرنه طبیعی نیست در عرض یک دقیقه ۲ گل دریافت کنیم و مربیان ما باید روی بحث تمرکز بیشتر کار کنیم.

او همچنین ادامه داد: جلسه هیئت مدیره اعضای فدراسیون فوتبال برگزار نشد. کاملا طبیعی است وقتی جلسه رئیس نداشته باشد، تشکیل آن بی معنی باشد. مهدی تاج را در بیمارستان ملاقات کردم و امیدوارم حال و احوال بهتری پیدا کند.

شیعی در مورد برکناری احتمالی فرکی بیان کرد: تصمیمی برای برکناری فرکی نداریم. طی چند روز گذشته جلسه طولانی مدتی با او داشتیم و قرار شد برنامه‌های خود را برای ترمیم و بهتر شدن تیم ارائه دهد. فرکی به تیم ملی نمی‌رود و همچین چیزی به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی در مورد بحث قرارداد مارک ویلموتس عنوان کرد: همچنان روی پرونده ویلموتس در حال کار کردن هستیم و یک تیم حقوقی وظیفه پرونده را بر عهده گرفته اند تا در بحث‌های حقوقی به توافق برسند.

شیعی در انتها گفت: من در جریان بحث پرداخت پول پرسپولیس به برانکو نیستم. اما احتمال می‌دهم مربی خارجی روی نیمکت تیم ملی می‌نشیند. به هر حال زمان داریم تا به مسائل این چنینی بپردازیم.

بيشتر بخوانيد: بهترین گلزن پیکان پیشنهادی از پرسپولیس ندارد

انتهاي پيام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمود شیعی تیم فوتبال پیکان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۸۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غلامحسین امیرخانی در مقابل خبرنگاران می‌نشیند

غلامحسین امیرخانی با حضور در نمایشگاه «روایت باران» به پرسش‌های خبرنگاران درباره مباحث تخصصی در خط نستعلیق پاسخ می‌دهد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرهنگسرای نیاوران این روزها میزبان بیش از 200 اثر از هنرمندان هنرهای قرآنی است که در نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران» شرکت کرده‌اند.

این نمایشگاه در راستای رویکرد پژوهشی، میزبان پنل‌ها و نشست‌های تخصصی با حضور اساتید، دانشجویان و هنرجویان خواهد بود.

در این راستا جلسه پرسش و پاسخ درباره مباحث تخصصی در خط نستعلیق، روز دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 با حضور استاد غلامحسین امیرخانی از ساعت 16 الی 18 در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

غلامحسین امیرخانی: حقوق کنونی خوشنویسان کفاف کرایه تاکسی‌شان را هم نمی‌دهد

نمایشگاه «روایت باران» توسط نگارخانه «ترانه باران» به عنوان نگارخانه تخصصی هنرهای ایرانی- اسلامی و با همکاری صندوق اعتباری هنر در فرهنگسرای نیاوران و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی با محوریت قرآنی، و همچنین رشد و توسعه اقتصاد هنرهای ایرانی و اسلامی و حمایت از هنرمندان فعال در عرصه آثار قرآنی برگزار شده است.

نمایشگاه «روایت باران» تا پایان اردیبهشت 1403 دایر است و علاقه ‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت 10 تا 19 و روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 19 از این نمایشگاه دیدن نمایند.

با توجه به شهادت امام جعفر صادق (ع) روز شنبه 15 اردیبهشت نمایشگاه «روایت باران» و مجموعه گالری‌های فرهنگسرای نیاوران تعطیل است.

زمان برگزاری جلسه پرسش و پاسخ درباره مباحث تخصصی در خط نستعلیق: دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 از ساعت 16 الی 18 است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • غلامحسین امیرخانی در مقابل خبرنگاران می‌نشیند
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • حمید مطهری در تدارک ضربه زدن به نکونام و استقلال
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی