Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@16:50:35 GMT

عکس ؛ اتفاق جالب در اردوی تیم ملی امید

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۸۹۱۸

عکس ؛ اتفاق جالب در اردوی تیم ملی امید

تیم امید برای موفقیت از یک روانشناس ورزشی در کادر فنی خود بهره می برد و این جز معدود دفعاتی است که شاهد حضور یک روانشناس ورزشی در کادر فنی تیم ملی هستیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دکتر خسرو حمزه صبح امروز با حضور در محل اردوی تیم ملی امید به تشریح مهارت هاى انگیزشى همچنین مباحث مرتبط با تمرکز، کنترل استرس و انسجام تیمى پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی امید امروز در آخرین بازی دوستانه خود پیش از حضور در تایلند با امید قطر بازی می کند و فردا به تهران باز می گردد. برنامه بازی های تیم امید در مرحله گروهی از این قرار است. این بازی ها با حضور ۱۶ تیم در تایلند برگزار می شود و در نهایت سه تیم به همراه ژاپن به المپیک ۲۰۲۰ توکیو صعود خواهند کرد.

پنج شنبه ۹ ژانویه (۱۹ دی)
ساعت ۱۷:۱۵
ایران – ازبکستان
یکشنبه ۱۲ ژانویه (۲۲ دی)
ساعت ۱۷:۱۵
ایران – کره جنوبی
چهارشنبه ۱۵ ژانویه (۲۵ دی)
ساعت ۱۷:۱۵
ایران – چین

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی امید ایران تیم ملی امید قطر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۸۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر جالب از عکس یادگاری بعد از ۱۰ سال

به گزارش “ورزش سه”، نفت آبادان این روزها در تلاش برای دستیابی به امتیازات بقا قرار گرفته و البته کار سختی برای این مهم پیش روی خود دارد.

آبادانی‌ها که در تقابل با هوادار تهران از امید زیادی برای رسیدن به نتیجه و پایان دادن به ناکامی خود برخوردار بودند، علیرغم گل زودهنگامی که به ثمر رساندند، در نهایت با شکست برابر شاگردان مسعود شجاعی کار را پایان دادند تا پنج هفته نگران‌کننده در انتظار آبادانی‌ها باشد.

اما در این بازی اتفاق جالبی رقم خورد؛ صادق بارانی کاپیتان اسبق پیکان که خاطرات تلخ و شیرینی در دوران حضورش در این تیم و استادیوم دستگردی دارد، در شرایطی بار دیگر در این استادیوم و البته با پیراهن نفت آبادان برابر حریف به میدان رفت که یکی از حاضران اتفاق جالبی برای او رقم زد. یکی از حاضران با نمایش عکسی از دورانی که توپ جمع‌کن بود و با کاپیتان اسبق پیکان در دوران کودکی عکس یادگاری گرفته بود، اکنون بعد از ۱۰ سال بار دیگر او را سورپرایز کرد.

بارانی که تجربه صعود با پیکان و ملوان را به لیگ برتر دارد، باید دید اکنون در کنار دیگر بازیکنان نفت آبادان قادر خواهد بود اینبار جواز بقای طلایی‌پوشان را در این ماموریت سخت به نتیجه برساند یا خیر.

دیگر خبرها

  • تصویر جالب از عکس یادگاری بعد از ۱۰ سال
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • اتفاق جالب در معاملات روز گذشته کپشیر!
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان