Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@12:22:58 GMT

اشکان دژاگه در قالب بکهام و راموس (عکس)

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۹۰۲۲

اشکان دژاگه در قالب بکهام و راموس (عکس)

ستاره تیم فوتبال تراکتور پنالتی حساسی را مقابل پیکان به شکلی عجیب از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، شاید اگر چند دقیقه مانده به پایان بازی، پاس گل تماشایی رضا اسدی به ساسان نمی رسید و او نمی توانست با عبور از مهدی امینی، برای سومین مرتبه پیام حیدری را مجاب به نشان دادن نقطه پنالتی کند و مسعود آن را به گل تبدیل کند، دژاگه بار دیگر خاطرات بازی گذشته برابر پیکان برایش تداعی می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سال گذشته تیم فوتبال تراکتور در حساس ترین شرایط ممکن با نتیجه یک بر صفر مقابل پیکان بازی را در ورزشگاه یادگار امام تبریز واگذار کرد تا در انتهای بازی یکی از هواداران خشمگین تراکتوری به زمین بیاید و برخورد تندی با مسعود شجاعی و اشکان دژاگه داشته باشد؛ دو بازیکنی که حالا پس از چند ماه، نمایش بسیار خوبی در پیروزی 3 بر 2 مقابل پیکان در شهرقدس داشتند.


تراکتوری ها نمایش بسیار خوبی در دیدار برابر پیکان داشتند، ولی ضربه عجیب دژاگه می توانست نتیجه این مسابقه را تحت تاثیر قرار دهد؛ ضربه ای که اهالی فوتبال را به یاد دو ضربه عجیب دیوید بکهام و سرجیو راموس انداخت که به ترتیب مقابل تیم ملی فرانسه و بایرن مونیخ ضربات خودشان را به آسمان زدند.

 

 

 

 


دژاگه برای ضربه به توپ دورخیز مناسبی انجام داده بود ولی در هنگام ضربه، چمن نامساعد ورزشگاه شهدای شهر قدس باعث برهم خوردن تعادلش شد تا ضربه او با اختلاف زیاد به آسمان برود.


این ضربه به قدری عجیب نواخته شد که گزارشگر مسابقه یعنی سیانکی از کلیشه به یادماندنی و فراموش نشدنی مرحوم بهرام شفیع استفاده کند و بگوید اگر سه دروازه هم روی هم می گذاشتند، این توپ راهی به چارچوب پیدا نمی کرد.


عکس ها سجاد حسین پور

اشکان دژاگه تراکتور دیوید بکام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اشکان دژاگه تراکتور دیوید بکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۹۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ

به گزارش قدس آنلاین، دیدار تیم‌های وستهام و لیورپول در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۵ در ورزشگاه لندن با قضاوت آنتونی تیلور برگزار شد که در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول در این دیدار دست به اقدام عجیبی زد. کلوپ محمد صلاح و داروین نونیز را بر روی نیمکت قرار داد و به جای آن‌ها هاروی الیوت و کودی خاکپو در ترکیب اصلی قرار گرفتند.

برخلاف جریان بازی این تیم میزبان بود که موفق شد در دقایق پایانی نیمه اول به گل برسد. جرد بوون با ضربه سر موفق شد روی ارسال محمد کودوس دروازه آلیسون را باز کند. قرمزهای آنفیلد باز هم مثل تعداد قابل توجهی از بازی‌های اخیر خودش علی‌رغم بازی مالکانه، نیمه اول را با شکست به پایان رساندند.

لیورپول نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه ۴۸ موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند، نفوذ لوئیز دیاز از سمت چپ محوطه جریمه وستهام با پاس در عرض به اندرو رابرتسون رسید و ضربه او در میان مدافعین وستهام وارد دروازه آرئولا شد تا هواداران لیورپول به برتری در این دیدار امیدوار شوند.

فشار حملات لیوپول ادامه داشت و در دقیقه ۶۵ به گل برتری دست پیدا کردند. آلوارز روی ارسال ترنت الکساندر آرنولد تاثیر گذاشت اما توپ هر جوری که بود به کودی خاکپو رسید. ضربه والی او در حالیکه به بیرون می‌رفت به اوگبونا، سوچک و سرانجام آرئولابرخورد کرد تا وارد دروازه شود. در نهایت گل به خودی به نام آلفونس آرئولا ثبت شد.

وستهام اصلا دوست نداشت این دیدار خانگی را بدون امتیاز به پایان برساند. در دقیقه ۷۷ ارسال جرد بوون در بین مدافعین لیورپول با ضربه سر تماشایی میکائیل آنتونیو همراه شد تا برای دومین‌بار دروازه آلیسون بکر باز شود. محمد صلاح در دقیقه ۷۹ وارد میدان شد که قبل از ورود با یورگن کلوپ وارد بحث و درگیری لفظی شد.

با این نتیجه تیم فوتبال لیوپول ۷۵ امتیازی شد و در رتبه سوم باقی ماند، در مقابل وستهام با ۴۹ امتیاز در رتبه هشتم ایستاد. با این اوصاف لیورپول شانس چندانی برای قهرمانی ندارد و آرسنال و منچسترسیتی امیدهای اصلی فتح لیگ جزیره هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • عجیب‌ترین پنالتی هفته چیپ بود!
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها