Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@13:47:29 GMT

پایان مصدومیت حسینی مقابل کایسری اسپور

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۹۰۶۵

پایان مصدومیت حسینی مقابل کایسری اسپور

نام ملی پوش ایرانی ترابزون اسپور جزو نفرات ذخیره این تیم برابر کایسری اسپور دیده می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم و پایانی دور رفت سوپر لیگ ترکیه، تیم ترابزون اسپور که سید مجید حسینی را دراختیار دارد، از ساعت ۱۸ امشب در استادیوم مدیکال پارک به مصاف تیم قعرنشین کایسری اسپور می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سید مجید حسینی که در یک مسابقه جام حذفی ترکیه و دو دیدار اخیرشان در سوپر لیگ به دلیل آسیب دیدگی جزو فهرست ترابزون اسپور حضور نداشت، در بازی امشب مقابل کایسری اسپور به جمع نفرات تیمش بازگشته، اما روی نیمکت حضور دارد.

 

یاران حسینی در پنج هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه یک شکست، یک مساوی و سه پیروزی داشتند و در صورت برتری در بازی امشب مقابل کایسری اسپور ۳۲ امتیازی می‌شوند و موقتا به رده دوم جدول صعود می‌کنند.

 

ترابزون سید مجید حسینی ترکیه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ترابزون سید مجید حسینی ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۹۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در دیدار اخیرش با نتیجه دو بر یک مقابل هوادار تهران شکست خورد تا یک قدم دیگر به سقوط نزدیک شود، اما جدا از مسائل فنی و نتیجه این بازی، گلر زردپوشان پیش از شروع بازی به یاد ساسان حسینی، هم‌تیمی مصدوم خود بود.

پیام پارسا در عکس تیمیِ قبل از دیدار اخیرشان مقابل هوادار تهران، لباس شماره 80 ساسان حسینی در صنعت نفت را بر تن کرد تا این چنین به هم‌تیمی خود که اخیرا با آسیب دیدگی مواجه شده، دلگرمی بدهد.

ساسان حسینی در تمرینات هفته گذشته صنعت نفت آبادان در یک صحنه با پارگی آشیل پا مواجه شد تا ادامه فصل را از دست بدهد و نتواند تیمش را در حساس‌ترین زمان همراهی کند تا گلر تیمش در دیدار مقابل هوادار به یاد او باشد.

مهاجم مصدوم صنعت نفت آبادان امیدوار است در اواسط دور رفت فصل آینده لیگ برتر به میادین برگردد و بتواند شرایط تمرینی و بازی به دست بیاورد.

دیگر خبرها

  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)
  • پایان روابط تجاری ترکیه ـ اسرائیل/ اردوغان در جنگ غزه به دنبال چیست؟
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ ۲۰
  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ 20
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان