Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رضا عالی پور روز شنبه در نشست برآورد خسارت ناشی از بارندگی اخیر و پیگیری جبران این خسارات در استانداری خوزستان  گفت: ماموریت‌هایی که در پی این آبگرفتی انجام شد خسارات زیای به آتش نشانی اهواز وارد کرد و موجب شد ۱۹ دستگاه خودرو آتش‌نشانی اهواز آسیب ببینند و هفت ایستگاه آتش نشانی اهواز بدون تجهیزات شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از هشت هزار  تماس مردمی با سازمان آتش‌نشانی اهواز در مدت بارندگی و آبگرفتگی صورت گرفت بیان کرد: در مدت بارندگی آتش‌نشانی اهواز ۳۴۶ نفر را نجات داد و ۱۹۱ خودرو را از آبگرفتگی خارج کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: زیرساخت‎های اهواز نامناسب هستند و بارندگی و آبگرفتگی اخیر نیز به تخریب آنها دامن زده است به طوری که الان، معابر، خیابان‌ها، لوله‌های آب، ایستگاه‌های پمپاژ و خطوط فاضلاب خسارت دیده اند.

وی  با بیان اینکه در آبگرفتگی اخیر در ۲۷۰ خیابان این شهر منازل مسکونی دچار خسارت شده‌اند گفت: منازل مسکونی در منطقه یک اهواز در ۴۱ خیابان ، در منطقه ۲ در هفت خیابان، در منطقه سه در پنج خیابان، در منطقه چهار در ۲۳ خیابان، در منطقه پنج بیش از  ۵۰ خیابان، در منطقه ۶ در ۴۲ خیابان، در منطقه هفت در ۳۸ خیابان و در منطقه هشت در ۶۲ خیابان خسارت دیده اند. 

به گزارش ایرنا بارش شدید روز ۲۵ آذر در اهواز باعث آبگرفتگی و سرریز فاضلاب در تعدادی از شهرهای خوزستان از جمله اهواز، مرکز شهرستان کارون (کوت عبداله)، خرمشهر و آبادان شد که این آبگرفتگی موجب خساراتی به اماکن مسکونی و تجاری و همچنین خودروها شد.

برچسب‌ها خوزستان آبگرفتگی معابر اهواز سیل شهرداری اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان آبگرفتگی معابر اهواز سیل شهرداری اهواز خوزستان آبگرفتگی معابر اهواز سیل شهرداری اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفربر‌های ارتش به کمک خیابان‌های دزفول آمدند+ تصاویر

بارش باران قبل از ظهر امروز در دزفول آغاز شد و پس از گذشت ساعتی از آغاز بارش‌ها خیابان‌های این شهر درگیر آبگرفتگی‌های شدید شدند.

آب باران با ارتفاع زیادی در خیابان‌ها جاری شد و خودرو‌های بسیاری در این آبگرفتگی‌ها گرفتار شدند.

حجم آب جاری شده در خیابان‌ها به حدی بود که خودرو‌های گرفتار شده قادر به حرکت نبودند.

پس از پایان بارندگی که طبق اعلام هواشناسی ایستگاه هواشناسی صفی آباد دزفول تا ساعت دو بعد از ظهر ۹۹/۵ میلیمتر باران ثبت شد، نیرو‌های تیپ ۲۹۲ زرهی ارتش جمهوری اسلامی با نفربر‌ها و تجهیزات خود به کمک مردم آمدند که در ادامه تصاویری از این امدادرسانی را مشاهده می‌کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • رفع ۹۰ درصد آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی در اهواز
  • نفربر‌های ارتش به کمک خیابان‌های دزفول آمدند+ تصاویر
  • آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است
  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر در گناوه
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟