Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم صنعت نفت آبادان در بازی معوقه هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس سپاهان اصفهان را شکست داد. ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، در بازی معوقه هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس تیم صنعت نفت آبادان میزبان تیم سپاهان اصفهان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی عصر روز شنبه هفتم دی‌ماه از ساعت 16:45 دقیقه آغاز شد که شاگردان دراگان اسکوچیچ در تیم صنعت نفت آبادان با شاگردان امیر قلعه‌نوعی در سپاهان اصفهان دیدار کردند.

دیدار تیم صنعت نفت با تیم سپاهان اصفهان در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شد که تماشاگران و هواداران آبادانی این بازی را به صورت رایگان تماشا کردند.

ناصر سالاری، عقیل کعبی، عیسی آل‌کثیر، طالب ریکانی، میلاد جهانی، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی، سید محمد قریشی، محمد اهل‌شاخه، مهدی حنفی و عبدالله ناصری ترکیب اولیه صنعت آبادان مقابل سپاهان بودند.

سید پیام نیازمند، رضا میرزایی، محمدرضا مهدی زاده، گیور گی ولسیانی، سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد کریمی، ولادیمیر کومان، سجاد شهباززاده، محمدرضا حسینی نیز کی روس استنلی بازیکنان سپاهان در بازی مقابل صنعت نفت آبادان بودند.

علی بای با کمک سعید علی‌نژادیان و میلاد قاسمی کار قضاوت دیدار  صنعت نفت آبادان با تیم سپاهان اصفهان را بر عهده داشت که داور چهارم بازی نیز محمد عطایی بود.

کمک داوران پشت دروازه دیدار صنعت نفت آبادان و تیم سپاهان اصفهان نیز کیوان علی‌محمدی و حسن اکرمی بودند و ناظر بازی نیز رسول فروغی بود.

از ساعاتی قبل از شروع بازی هواداران تیم صنعت آبادان در ورزشگاه تختی حضور یافتند و تیم محبوب خود را تشویق کردند.

خیل هواداران تیم صنعت آبادان در بازی معوقه هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به ورزشگاه تختی آمدند و تیم محبوب خود را تشویق می‌کنند.

حضور هواداران تیم صنعت آبادان در ورزشگاه تختی آبادان به قدری زیاد است که ظرفیت این ورزشگاه به طور کامل تکمیل شد و آبادانی‌ها جهنم زرد ایجاد کردند.

چرخش و شوت پای چپ محمدرضا حسینی به تیرک افقی دروازه صنعت نفت آبادان برخورد کرد که در برگشت مسلم مجدمی توپ را به کرنر زد.

در دقیقه 30 بازی محمدرضا حسینی از تیم سپاهان اصفهان با اخطار داور مواجه شد و نخستین کارت زرد این دیدار را دریافت کرد.

جعفر سلمانی، رضا جبیره و حسین ساکی بازیکنان صنعت نفت آبادان به دلیل حضور در تیم امید در بازی مقابل سپاهان غایب هستند و تیم خود را همراهی نمی‌کنند.

پیش از این اعلام شده بود که محمد اهل‌شاخه بازیکن تیم صنعت نفت آبادان به دلیل مصدومیت نمی تواند تیم خود را همراهی کند ولی این مصدومیت برطرف شد و در ترکیب اصلی قرار گرفت.

با انجام کار ترکیبی بازیکنان صنعت نفت آبادان توپ در پشت محوطه جریمه به طالب ریکانی رسید که شوت پرقدرت زمینی او به سمت دروازه سپاهان را پیام نیازمند دفع کرد.

دروازه بان تیم سپاهان همچنین به ضربه عیسی آل‌کثیر واکنش نشان داد و آن دفع کرد ولی در برگشت، توپ دوباره به مهاجم نوک صنعت نفت آبادان رسید.

با دریافت این توپ، در دقیقه 9 بازی عیسی آل‌کثیر نخستین گل را برای صنعت نفت آبادان به ثمر رساند و شادی را میهمان هواداران نفت در ورزشگاه تختی کرد.

دقایقی بعد نیز یعنی در دقیقه 12 شوت ناگهانی و خطرناک عیسی آل‌کثیر از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه سپاهان اصفهان رفت ولی با واکنش به موقع پیام نیازمند راهی کرنر شد.

 دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم صنعت نفت آبادان به عملکرد داوری اعتراض کرد که این اعتراض به داوری سبب شد که کارت زرد بگیرد.

نیمه نخست این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود تیم میهمان پایان یافت و شاگردان امیر قلعه‌نوعی در سپاهان اصفهان نیمه نخست بازی مقابل صنعت نفت آبادان را با پیروزی به رختکن رفتند.

حاشیه بازی صنعت نفت آبادان و سپاهان| آبادانی‌ها کولاک کردند؛ ایجاد جهنم زرد در ورزشگاه تختیحاشیه بازی صنعت نفت آبادان و سپاهان| نخستین گل بازی توسط عیسی آل‌کثیر زده شد؛ دریافت کارت زرد توسط اسکوچیچحاشیه بازی صنعت نفت آبادان و سپاهان| از غیبت 3 بازیکن نفت تا دریافت نخستین کارت زرد توسط اصفهانی‌ها

محمد اهل‌شاخه از تیم صنعت نفت آبادان در دقیقه 50 از داور اخطار گرفت و کارت زرد دریافت کرد.

ضربه کرنر محمدرضا حسینی به سمت دروازه صنعت نفت آبادان ارسال شد که این توپ را ناصر سالاری جمع کرد.

این بازی در نهایت با برد پر گل 4 بر 2 به سود شاگردان دراگان اسکوچیچ در صنعت نفت آبادان پایان یافت و شاگردان امیر قلعه‌نوعی در سپاهان اصفهان نخستین شکست فصل خود را در حضور زردپوشان آبادانی تجربه کردند.

گزارش از حسین یزدی

انتهای پیام/ ع

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۹۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو

به گزارش خبرنگار مهر، در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال امارات موسوم به «جام ریاست جمهوری امارات» امروز سه شنبه تیم های «الوصل» و «الاتحاد کلبا» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۴ بر یک به سود الوصل به پایان رسید.

مهدی قایدی لژیونر ایرانی الاتحاد در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند. قایدی در دقیقه ۸۹ جای خود را به روبرتا داد.

در این بازی الوصل در دقیقه ۳۵ به گل رسید و مهدی قایدی در دقیقه ۶۹ بازی را به تساوی کشاند و زردپوشان الوصل در دقیقه ۷۷ گل دوم را هم به ثمر رساندند.

تیم الاتحاد در دقیقه ۸۴ با اخراج «بسا» ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد و کارش برای ادامه کار سخت شد و بازیکنان الوصل در دقایق ۸۵ و ۹۰ ۲ بار دروازه حریف خود را باز کردند تا نتیجه ۴ بر یک شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، فردا چهارشنبه تیم های النصر و شباب الاهلی با هم دیدار خواهند کرد. کد خبر 6093569

دیگر خبرها

  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد