Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@18:02:36 GMT

افاضلی سرمربی پارس جنوبی جم شد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۹۹۳۳

افاضلی سرمربی پارس جنوبی جم شد

هومن افاضلی، مربی بین المللی فوتبال سکان هدایت پارس جنوبی جم را عهده دار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از آنکه مدیران پارس جنوبی در آخرین هفته های نیم فصل اول خبر از پرداخت تعهدات باشگاه طبق قراردادها و انتخاب سرمربی تیم را داده بودند و بعد از آنکه قبل از آخرین بازی نیم فصل تیم مقابل تیم پیکان ٥٠ درصد قراردادها را پرداختند و در روزهایی که تیم های لیگ برتر با مشکلات عدیده ای روبرو هستند، مدیران پارس جنوبی وعده های خود را عملی کردند و شامگاه امروز (شنبه ٧ دیماه) با قراردادی رسما هومن افاضلی را به عنوان سرمربی تیم پارس جنوبی جم معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هومن افاضلی پس از پایان دوران فوتبال خود عازم کشور انگلستان شد و پیشرفته ترین دوره های مربیگری را در این کشور پشت سرگذاشت.
او دستیاری مربیان به نامی همچون بلازویچ، برانکو و علی دایی را در کارنامه داشت و در تیم های لیگ برتری صبا، نفت تهران ، استیل آذین و تیم ملّی امید به عنوان سرمربی به فعالیت مشغول بوده است.
مدیرعامل پارس جنوبی جم پس از عقد قرارداد با این سرمربی گفت: تلاش ما کسب رضایت هوادارن است که این مهم با تلاش برای رسیدن به نتایج درخشان در نیم فصل دوم محقق خواهد شد.
مراد مرادی افزود: تلاش مجموعه پارس جنوبی و باشگاه ساختن تیمی است که بتواند برای مردم شریف شهر جم و استان بوشهر افتخار آفرینی کند.
سرمربی جدید تیم پارس جنوبی جم نیز ضمن قدردانی از حسن نظر و اعتماد مهندس موسوی و مرادی و مجموعه پارس جنوبی جم گفت: باعث افتخار است در شهری که مردمش عاشق فوتبال هستند کار کنم و با همراهی همه مجموعه ها خصوصا هوادارن دوست داشتنی پارس جنوبی جم بتوانیم موفقیت های زیادی کسب کنیم .

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار از سیلاب در این شهرستان توسط نجاتگران هلال احمر ادامه دارد.

حمدعلی کاوسی صبح شنبه ۸ اردیبهشت به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.
وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ امشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • برای صعود به جام جهانی تمام تلاش خود را می کنیم
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد