Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، علیرضا جهانبخش پس از گلزنی مقابل بورنموث و پیروزی تیمش در دیدار هفته بیستم لیگ برتر انگلیس اظهار داشت: احساس خوبی دارم که پس از این همه مدت گلزنی کردم. قبل بازی همه چیز را فراموش کردم چون به عنوان یک تیم در چند بازی اخیر خوب کار می‌کردیم ولی بدشانس بودیم.

وی ادامه داد: اما می‌خواستم کارم را در این بازی به بهترین شکل ممکن به پایان رسانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیار خوشحالم که گلزنی کردم و تیم به پیروزی رسید.

جهانبخش در خصوص خوشحالی پس از گل و گریه‌‌اش خاطرنشان کرد: بله، راستش را بگویم، من خیلی وقت است که منتظر چنین لحظه‌ای بودم و تمام سعیم را کردم که به تیم کمک کنم. همانطور که گفتم خیلی خوشحالم که تیم بازی را برد و خوشحالم که بخشی از این برد بودم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بازی گریه لیگ برتر انگلیس گلزنی جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز

فلورنتزی بعد از مدت ها موفق به گلزنی در سری آ شد.

دیدار میلان و جنوا در هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. الساندرو فلورنتزی فولبک ۳۳ ساله میلان، یکی از گل های تیم پیولی در این بازی‌ را به ثمر رساند.

فلورنتزی در بازی شماره ۷۳ خود با پیراهن میلان برای سومین بار موفق به گلزنی شد. به نقل از اوپتا؛ فلورنتزی بعد از ۷۲۸ روز موفق به گلزنی در سری آ شد. آخرین گل بازیکن سابق رم در سری آ به دو سال پیش مربوط می شد. (مقابل هلاس ورونا) همچنین او بعد از ۵ سال در یک بازی خانگی سری آ گلزنی کرد. (با پیراهن رم مقابل یوونتوس)

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اوسمار: به خاطر دوستانم در برزیل ناراحتم اما از برد پرسپولیس خوشحالم
  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • بیماران و کهنسالان چشم انتظار بهار و آغوزفروشان دوره‌گرد
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی + فیلم