Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@11:52:00 GMT

رفیق برانکو، سرمربی پارس جنوبی جم شد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۸۰۰۷۸

رفیق برانکو، سرمربی پارس جنوبی جم شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از آنکه مدیران پارس جنوبی در آخرین هفته‌های نیم فصل اول خبر از پرداخت تعهدات باشگاه طبق قراردادها و انتخاب سرمربی تیم را داده بودند و بعد از آنکه قبل از آخرین بازی نیم فصل تیم مقابل تیم پیکان ٥٠ درصد قراردادها را پرداختند و در روزهایی که تیم‌های لیگ برتر با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند، مدیران پارس جنوبی وعده‌های خود را عملی کردند و شامگاه امروز (شنبه ٧ دیماه) با قراردادی رسما هومن افاضلی را به عنوان سرمربی تیم پارس جنوبی جم معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هومن افاضلی پس از پایان دوران فوتبال خود عازم کشور انگلستان شد و پیشرفته‌ترین دوره‌های مربیگری را در این کشور پشت سرگذاشت.
او دستیاری مربیان به نامی همچون بلازویچ، برانکو و علی دایی را در کارنامه داشت و در تیم‌های لیگ برتری صبا، نفت تهران، استیل آذین و تیم ملّی امید به عنوان سرمربی به فعالیت مشغول بوده است.
مدیرعامل پارس جنوبی جم پس از عقد قرارداد با این سرمربی گفت: تلاش ما کسب رضایت هوادارن است که این مهم با تلاش برای رسیدن به نتایج درخشان در نیم فصل دوم محقق خواهد شد.
مراد مرادی افزود: تلاش مجموعه پارس جنوبی و باشگاه ساختن تیمی است که بتواند برای مردم شریف شهر جم و استان بوشهر افتخار آفرینی کند.
سرمربی جدید تیم پارس جنوبی جم نیز ضمن قدردانی از حسن نظر و اعتماد مهندس موسوی و مرادی و مجموعه پارس جنوبی جم گفت: باعث افتخار است در شهری که مردمش عاشق فوتبال هستند کار کنم و با همراهی همه مجموعه‌ها خصوصا هوادارن دوست داشتنی پارس جنوبی جم بتوانیم موفقیت‌های زیادی کسب کنیم.

256 43

کد خبر 1336189

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پارس جنوبی لیگ برتر نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۰۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: امروز ۱۶ پروژه در قالب ۱۰۳ میلیارد تومان برای تولید حال خوب افتتاح می‌شود که طرح کوه نور صفحه با ۴۰ موضوع و ۱۰۰ نشان و در چهارهزار متر یکی از این پروژه‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید ساکت امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت‌_ در آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی «کوه نور» و ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجمتع گردشگری صفه، اظهار کرد: تلاش ما این بود که قدمی در عرصه صنعت نشاط و تفریح در استان برداریم.

وی با اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف، ادامه داد: امنیت و آرامش امروز ما مرهون همکاری سبزپوشان فرماندهی انتظامی و آتش‌نشانان، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، همچنین وجود سرمایه‌گذارانی است که بخشی از سرمایه‌های خود را با وجود خطرپذیری به این بخش اختصاص دادند و شعار «با هم بهتریم» را در این عرصه تجلی دادند و نقطه تعامل ما و این مجموعه سرمایه‌گذاران در صنعت گردشگری و نشاط و تفریح است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به گذشت ۸۸۸ روز از دوران خدمت خود در این مجموعه افزود: همت همه همکارانم در این مجموعه، ایجاد آرامش بیشتر و تفریح سالم برای مردم است و در این مدت نزدیک به سه میلیون نفر و یک میلیون خودرو به این مجموعه وارد شدند، همچنین ۶۰۰ هزار از تله کابین صفه استفاده کردند.

وی با تشکر از مجموعه هیئت مدیره این مجموعه گفت: هیئت‌مدیره در این عرصه ریسک پذیر با ما همراه شدند و نگاه و ظرفیت و تعامل خود را در اختیار ما قرار دادند.

ساکت بیان داشت: هدف شهردار تحقق «شهر زندگی» بوده است و باید در این مسیر حرکت می‌کردیم، از این‌رو در گام نخست استاندارد سازی سازه‌ها انجام شد، در گام دوم بهینه‌سازی صورت گرفت و تلاش شد شایسته مردم دیار نصف جهان ظرفیت‌های تفریحی توسعه پیدا کند.

وی تصریح کرد: در هماهنگی با اداره کل استاندارد و میراث فرهنگی و با همکاری و هماهنگی فراجا طرح‌ها با هدف طبیعت دوستی انجام شد و امروز پهنه صفه هر روز به بهانه طبیعت گردی و کوه گردی آغوش خود را برای فرهیختگان باز می‌کند.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان اضافه کرد: امروز ۱۶ پروژه در قالب ۱۰۳ میلیارد تومان برای تولید حال خوب افتتاح می‌شود که طرح کوه نور صفحه با ۴۰ موضوع و ۱۰۰ نشان و در چهارهزار متر یکی از این پروژه‌ها است و در کنار آن اصلاح بولینگ و ظرفیت‌های غذایی، گازکشی، برج پرچم و سالن بولینگ در این مراسم افتتاح شد.

کد خبر 749194

دیگر خبرها

  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • حاجی می‌گفت: می‌توانیم چند بار اسراییل را شخم بزنیم
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو