Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی با بیان اینکه اقدامات لازم برای تنظیم بازار میوه شب عید در استان مرکزی اندیشیده شود گفت: ذخایر کالاهای اساسی در استان مرکزی باید تقویت شود. ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدعلی آقازاده عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی در سالن جلسات استانداری مرکزی با اشاره به وضعیت ذخیره‌سازی کالاهای اساسی در استان مرکزی اظهار داشت: ذخیره سازی کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مورد نیاز شهروندان در این استان در وضعیت مناسبی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ذخایر کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن، گوشت قرمز و سفید و نهاده‌های کشاورزی در این استان مناسب بوده و با توجه نزدیکی به روزهای پایانی سال باید این ذخایر تقویت شوند.

استاندار مرکزی با اشاره به ضرورت اخذ تدابیر ویژه برای بازار شب عید گفت: یکی از دغدغه مردم تهیه مایحتاج عید است بنابراین می‌طلبد تا برای تنظیم بازار میوه شب عید نیز باید تمیهدات لازم توسط دستگاه‌های مربوطه اندیشیده شود.

وی بیان کرد: اقدامات خوب و موثری در حوزه تنیظیم بازار در سطح استان مرکزی اتخاذ و اجرا شده که همین امر سبب شده تا این استان در زمینه تشکیل ستاد تنظیم بازار از جمله استان‌های موفق در سطح کشور بوده است.

اعضای ستاد تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد از بازار یاسوج بازدید کردند / نارضایتی مردم از قیمت‌ها + تصاویربانک مرکزی مکلف به تنظیم بازار ارز شد/ لزوم تامین 14 میلیارد دلار با نرخ 4200 تومان برای واردات کالاهای اساسیجزییات مکاتبه دبیر ستاد تنظیم بازار برای تعویق استاندارد اجباری برنج وارداتی+سند

آقازاده خاطرنشان کرد: به منظور بررسی و نظارت بهتر بر بازار استان نیاز است ستاد تنظیم بازار تا پایان سال 98 به صورت هفتگی و آخرین اتفاقات و وضعیت بازار بررسی و جلوی هرگونه مشکل و خللی در بازار به سرعت گرفته شود.

استاندار مرکزی با اشاره به گرانی برخی کالاها در استان مرکزی گفت: 6 قلم کالا در بازار استان مرکزی افزایش 5 درصدی داشته است که با توجه به افزایش قیمت بنزین و دلار در مدت 40 روز گذشته افزایش قیمت این کالاها با توجه به وابستگی آنها به خارج از کشور در بین 100 قلم کالا طبیعی است.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های ناظر در زمینه مقابله با گرانفروشی باید به گونه‌ای عمل کنند که از ایجاد ناامنی در بازار و مشکل برای فروشندگان واقعی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/711/ ع

R7980/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۰۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،غلامرضا قنبری اظهار کرد: به منظور کنترل و ثبات بازار و رفاه شهروندان تاکنون 1.5 تن گوشت منجمد گوسفندی تنظیم بازاری با قیمت مصوب تنظیم بازار در شهرستان بهشهر توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر تصریح کرد: یکی از ابزارهای مؤثر در کنترل قیمت، تزریق کالاهای اساسی با نرخ مناسب در سطح فروشگاه‌ هاست.

وی در خاتمه یادآور شد: 26 تن مرغ منجمد و 8 تن گوشت قرمز گوساله منجمد نیز قبلا به شهروندان بهشهری توزیع شد.

دیگر خبرها

  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید
  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت
  • چین اولین مقصد صادرات کالاهای ایرانی/ باید بازار چین را بشناسیم
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر