Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رقابت های هفته بیست و سوم‌ لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری تمامی مسابقات در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.

مس سونگون ۴ - مقاومت البرز ۲

ابتدا در اولین و حساس ترین مسابقه امروز ۲ تیم مس سونگون و مقاومت البرز از ساعت ۱۷ در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار جذاب و دیدنی تیم مس موفق شد با نتیجه پر گل ۴ بر ۲ از سد شاگردان تیم خوب و جوان مقاومت البرز گذر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مس سونگون با این پیروزی ۵۳ امتیازی شد و همچنان مقتدرانه در صدر جدول رقابت های لیگ برترقرار دارد و می توان از الان این تیم را به عنوان قهرمان این فصل رقابت های لیگ برتر نام نهاد. همچنین تیم مقاومت البرز پس از ۳ شکست متوالی همچنان ۲۲ امتیازی باقی ماند و از رسیدن به مرحله پلی آف باز ماند.

ستارگان ورامین ۳ - گیتی پسند اصفهان ۳

در دیگر بازی امروز ۲ تیم ستارگان ورامین و گیتی پسند اصفهان از ساعت ۱۷:۰۰ در سالن شهید گلعباسی ورامین به مصاف هم رفتند و در پایان این مسابقه هر ۲ تیم به تساوی ۳ بر ۳ دست یافتند.

گیتی پسند با این تساوی ۴۷ امتیازی شد و همچنان در رده دوم جدول رده بندی مسابقات لیگ قرار دارد. همچنین ستارگان ورامین هم با این تساوی که بدست آورد ۳۸ امتیازی شد و همچنان رتبه چهارم جدول را در اختیار دارد.

فرش آرا مشهد ۵ - ارژن شیراز ۳

در یکی دیگر از مسابقه های امروز ۲ تیم فرش آرا مشهد و ارژن شیراز از ساعت ۱۷:۰۰ در سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف هم رفتند و در پایان این بازی تیم فرش آرا موفق شد با نتیجه پر گل ۵ بر ۳ از سد مهمان خود یعنی ارژن شیراز گذر کنند.

فرش آرا با این پیروزی ۴۵ امتیازی شد و همچنان در رده سوم جدول قرار گرفته است. همچنین ارژن شیراز هم پس از قبول این شکست همچنان ۲۲ امتیازی باقی ماند و در رده یازدهم جدول قرار گرفته است و از رسیدن به مرحله پلی آف باز ماند.

سن‌ایچ ساوه ۴ - شاهین کرمانشاه ۴

در مسابقه دیگر امروز ۲ تیم سن ایچ ساوه و شاهین کرمانشاه از ساعت ۱۷ در سالن فجر ساوه به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار هر ۲ تیم به تساوی ۴ بر ۴ رضایت دادند. سن ایچ با این تساوی ۳۵ امتیازی شد و همچنان رتبه پنج جدول رده بندی را در اختیار دارد.

همچنین شاهین کرمانشاه بعد از ۲ پیروزی متوالی با تساوی که در بازی امروز بدست آورد تساوی ۱۸ امتیازی شد و در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفته است و شانس حضور خود را در رقابت های فصل بعد لیگ برتر بالا برد.

نتایج کامل بازی های امروز به شرح زیر است:

مس سونگون ۴ مقاومت البرز ۲

سن ایچ ساوه ۴ شاهین کرمانشاه ۴

فرش آرا مشهد ۵ ارژن شیراز ۳

هایپرشهر شاهین شهر ۴ سوهان محمد سیما ۳

ملی حفاری اهواز ۱ آذرخش بندرعباس ۲

ستارگان ورامین ۳ گیتی پسند اصفهان ۳

شهروند ساری ۵ ‌اهورا بهبهان ۲

هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتسال روز پنجشنبه ۱۲ دی ماه به صورت همزمان در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم

بایرلورکوزن در بازی هفته سی و یکم بوندس‌لیگا از اشتوتگارت میزبانی کرد و به تساوی ۲ - ۲ رسید.  

اشتوتگارت با گل‌های کریس فوریخ در دقیقه ۴۷ و دنیز اونداو در دقیقه ۵۷ از میزبان پیش افتاد. لورکوزن توسط امین عدلی در دقیقه ۶۲ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.  در حالی که اشتوتگارت تا دقیقه ۹۶ با نتیجه ۲ - ۱ پیش بود، در نهایت رابرت آندریخ در ثانیه‌های پایانی بازی را به تساوی کشاند تا باز هم روند شکست ناپذیری خود را در ثانیه‌های پایانی حفظ کند. شاگردان آلونسو اکنون ۴۶ بازی بدون شکست در فصل جاری را گذرانده اند.

این تیم آلمانی در ۱۲ بازی اخیر خود، ۱۳ گل بعد از دقیقه ۸۰ به ثمر رسانده است. شاگردان ژابی آلونسو در همه رقابت‌های فصل جاری تاکنون در ۱۰ بازی موفق شده اند در وقت‌های تلف شده نیمه دوم، باخت را با مساوی یا برد عوض کنند. آنها پس از دقیقه ۹۰ تاکنون ۱۳ گل زده اند و هیچ گلی دریافت نکرده اند.

با این نتیجه لورکوزن ۸۱ امتیازی شد و اشتوتگارت هم با ۶۴ امتیاز همچنان در رده سوم جدول باقی می‌ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • صعود هوادار به یک‌چهارم نهایی جام حذفی / مس سونگون شگفتی‌ساز نشد