Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-01@23:05:46 GMT

ضارب هانی کرده دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۸۰۹۹۲

ضارب هانی کرده دستگیر شد

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری ضارب هانی کرده خبر داد.

به گزارش جنوب نیوز، سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت  اظهار کرد: در پی درگیری و ضرب و جرح یکی از گنده لات‌های معروف تهران در خیابان وحدت اسلامی، بلافاصله مراتب در دستور کار مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پایش اطلاعاتی و بررسی دوربین‌های مداربسته محل وقوع جرم، هویت یکی از متهمان شناسایی و پس از اخذ دستور قضایی، مأموران پلیس موفق شدند بامداد روز گذشته این فرد شرور را در مخفیگاهش در حوالی نارمک دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی انتقال دهند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سایر همدستان وی ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد:متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

سرهنگ راستی خاطرنشان کرد: پلیس اجازه قدرت نمایی و اخلال در نظم عمومی به هیچ فردی نخواهد داد و با هماهنگی مراجع قضایی با مخلین و افراد خاطی برابر قانون برخورد خواهد کرد.

منبع: میزان

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۰۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه ای که مدت ۷ سال تحت تعقیب بود، خبر داد.

سردار سعید مطهری زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر ‌و به مقر پلیس انتقال دادند.

سردار مطهری زاده خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت هفت سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳۰۰ نفر در دانشگاه‌های کلمبیا و نیویورک
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • نصب ردیاب خودرو اجباری شد
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • دستگیری ۹۷ دانشجوی معترض از ۲ دانشگاه آمریکا