Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکست ۴ گله سپاهان مقابل صنعت نفت، یادآور شکست ۴ گله استقلال در لیگ یازدهم بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از مسابقات فصل یازدهم لیگ برتر در هفته نهم در شهر انزلی پیگیری شد و استقلال با ستاره هایی نظیر کرار، نکونام، می داوودی، جباری و… به مصاف ملوان بندرانزلی رفت که روزهای خوبش را با اسکوچیچ آغاز کرده بود و در نهایت با کسب رتبه هفتم به کار خود خاتمه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن مسابقه ابتدا استقلالی ها از حریف پیش افتادند ولی در ادامه ملوانی ها بازی را به تساوی کشاندند و بعد از اینکه بازی با ضربه استثنایی میلاد می داوودی روی یک ضربه ایستگاهی به تساوی ۲ بر ۲ رسید، شاهد دو گل دیگر از ملوان ها بودیم تا با نتیجه ۴ بر ۲ برنده بازی شوند.

حالا و نزدیک به ۹ سال پس از آن مسابقه بار دیگر امیر قلعه نویی و اسکوچیچ به هم رسیدند؛ اینبار اما در قالب سرمربیان دو تیم صنعت نفت و سپاهان و در ورزشگاه تختی آبادان نه ورزشگاه تختی انزلی.

در این مسابقه اگرچه تیم صنعت نفت ابتدا از حریفش پیش افتاد ولی دو گل حسینی و شهباززاده سپاهانی ها را به بازی بازگرداند؛ در ادامه شاگردان اسکوچیچ نشان دادند که هر سه امتیاز بازی را برای رسیدن به رتبه چهارم جدول می خواهند و با سه گل از محمد قریشی، اهل شاخه و طالب ریکانی در کنار گل عیسی آل کثیر، ۴ بر ۲ برنده شدند تا بار دیگر باخت ۴ گله قلعه نویی مقابل اسکوچیچ در لیگ یازدهم تداعی شود و سپاهان هم مانند تراکتور اولین شکست را در ورزشگاه تختی آبادان تجربه کند.

سپاهان

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال ملوان بندرانزلی اسکوچیچ استقلال اسکوچیچ لیگ برتر ملوان بندرانزلی نکونام محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۱۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز

به گزارش "ورزش سه"، قبل از اینکه آبی های پایتخت سه شکست تلخ در فینال های جام حذفی با مجیدی و ساپینتو را تجربه کنند، تیم پرستاره فصل 97-1396 استقلال با هدایت وینفرد شفر موفق به کسب هفتمین جام قهرمانی حذفی فوتبال ایران شد.

در دیداری که شش سال پیش همچین روزی و در شهر خرمشهر میان دو تیم استقلال و خونه به خونه بابلی برگزار شد که هدایتش بر عهده دراگان اسکوچیچ کروات بود.

باوجود اینکه خیلی ها استقلال را از پیش برنده این بازی می دانستند اما بابلی ها نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشتند و هرچه که از زمان بازی می گذشتند با اعتماد به نفس بیشتری مقابل تیم پرمهره استقلال تلاش می کردند.

در حالی که بازی با نتیجه بدون گل دنبال می شد، در  سی و پنجمین دقیقه بازی بود که روی ارسال محشر خسرو حیدری، مامه تیام فوق ستاره آن فصل آبی ها دروازه خونه به خونه را باز کرد تا خیال هواداران این تیم تا حدی از بابت پیروزی استقلال راحت شود.

بعد از این گل بود که تیم خونه به خونه با تعویض های هجومی اسکوچیچ، حملات پردامنه ای را روی دروازه رحمتی شکل دادند اما با واکنش های دیدنی کاپیتان استقلال روبرو شدند و موفق به گشودن دروازه استقلال نشدند تا بازی با همان یک گل به سود استقلال به پایان برسد و استقلال بعد از هفت سال به قهرمانی حذفی برسد.

جامی که تبدیل به تنها دستاورد وینفرد شفر در یک فصل و نیم حضورش در استقلال شد.

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حریف سپاهان نیست!
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند