Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه در حماسه ۹ دی همه فتنه‌ها و فضای غبارآلود آن کنار زده شد گفت: مردم در این روز صحنه زلالی از حضور هوشمندانه خود را به تصویر کشیدند.

علی بقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به یوم‌الله ۹ دی و روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» اظهار کرد: دشمن در سال ۸۸ فتنه بزرگ و هشت ماهه‌ای را علیه ایران اسلامی از خردادماه طراحی کرد که تا دی‌ماه همان سال ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فتنه‌گران از حلم و صبوری نظام سوء استفاده کردند و در این مدت کشور را به بحران و تشویش کشاندند گفت: آشوبگران حتی به مقدسات و شعائر دینی هم رحم نکردند بنابراین کاسه صبر مردم لبریز شد و خودجوش وارد میدان شدند و به راهپیمایی و دفاع از انقلاب و ولایت و رهبری پرداختند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: اقدام انقلابی مردم ایران، درس بزرگی برای دشمنان نظام بود و به آنها ثابت کرد که مردم انقلابی این کشور دست از پشتیبانی انقلاب اسلامی برنمی‌دارند و به بیگانگان فرصت خرابکاری نخواهند داد.

وی گفت: حماسه ۹ دی برای ما این ارمغان را آورد که با امنیت پایدار، همه فتنه‌ها و فضای غبارآلود آن کنار زده شد و صحنه زلالی از حضور هوشمندانه مردم به نمایش گذاشته شد.

بقایی در خصوص وظایف مسوولان و مردم در مقابله با فتنه‌ها و شرارت‌های دشمنان افزود: امروز هم همان راهکار بصیرت و هوشیاری و تبعیت از رهبری و ولایت را باید مردم و مسوولان سرلوحه کار خود قرار دهند تا همه فشارها و  تهدیدها خنثی شده و تبدیل به فرصت شود.

وی با اشاره به بحث بنزین و اتفاقات اخیر در کشور گفت: در این موضوع نیز اغتشاشگران با ورود به صحنه اعتراض قانونی مردم درصدد خرابکاری برآمدند که مردم بلافاصله خط خود را از آنها جدا کردند و همان مسیر هوشیاری واقعه ۹ دی را ادامه دادند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه مردم به خوبی می‌دانند با این گونه برنامه‌ها مشکلی حل نمی‌شود و حتی مشکلات قوت هم می‌گیرد افزود: امنیت و سلامتی دو نعمت هستند که تا از دست نرود قدر آن‌ها معلوم نمی‌شود، بنابراین باید در عمل قدردان این سرمایه‌ها گرانبها باشیم.

وی تأکید کرد: مردمی که این ۴۰ سال هوشیارانه در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب بودند، با بصیرت و آگاهی  کامل فتنه‌ها را خنثی کردند و به آشوبگران فرصت ندادند با تمسک به ولایت باز هم این مسیر را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/ 3140/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان ولایت حماسه 9 دی فرمانده سپاه ناحیه همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۱۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران

مدیر انتشارات سرو جزئیات حضور این ناشر در بخش مجازی و حضوری سی و پنجمین نمایشگاه کتاب را تشریح کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا سلیمی مدیر انتشارات سرو گفت: در راستای عمل به مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره صد برابر شدن تولیدات در حوزه دفاع مقدس؛ اظهار داشت: گام‌های خوب و موثری در جهت تحقق مطالبه امام خامنه‌ای عزیز با مدنظر قرار دادن کیفیت و کمیت کتب دفاع مقدسی، این مجموعه در تلاش است با بیش از 113 عنوان کتاب در زمینه ادبیات انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و مقاومت در هر دو بخش حضوری و مجازی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پررنگی را داشته باشد، که از این میان 72 عنوان کتاب در بخش حضوری و 113 عنوان کتاب در بخش مجازی می باشد.

 مدیر نشر سرو گفت: نشرو سرو در حوزه های مختلف ادبیات و تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از جمله پژوهش، ادبیات داستانی، خاطرات، شعر با در نظر گرفتن گرایش های مختلف سنی و فکری در بخش شبستان اصلی (ناشران داخلی – راهرو 23 غرفه 544)نمایشگاه امسال حضور خواهد داشت.

حضور ناشران پخته‌خوار در نمایشگاه کتاب محدود می‌شود

وی افزود: از میان 72 عنوان کتاب، 47 عنوان کتاب مربوط به چاپ اول و از چاپ‌های جدید انتشارات سرو به شمار می‌رود که انتهای سال 1402 و بهار 1403 منتشر شده‌اند و قرار است تعدادی از این کتاب‌ها را با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس و فعالان فرهنگی رونمایی کنیم.

 سلیمی درباره حمایت از علاقمندان به حوزه ادبیات دفاع مقدس گفت: در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به منظور حمایت و افزایش قدرت خرید علاقمندان به حوزه کتاب انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت، تازه های نشر سرو برای افرادی که در طول سال به صورت مستقیم از انتشارات خریداری کنند مشمول تخفیف 10 تا 40 درصدی می شود.

 وی خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری همزمان نمایشگاه حضوری و مجازی، انتشارات سرو در نمایشگاه مجازی نیز حضور فعال دارد.

سلیمی در پایان ضمن دعوت از علاقمندان و پژوهشگران فرهنگ ایثار و شهادت برای بازدید از غرفه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، حضور چهره‌های فرهنگی و لشکری کشور در غرفه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های نشر سرو در نمایشگاه امسال دانست و گفت: معرفی تازه های نشر سرو با حضور مسئولین و نویسندگان جوان انقلابی از برنامه های دیگر ما خواهد بود. 

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» 19 تا 29 اردیبهشت‌ماه 1403 در مصلی امام خمینی‌ (ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • نقطه عطف وارثان جبهه دفاع از حرم «حماسه خانطومان» است
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • سه جریان مخالف استاد مطهری
  • فتنه با لباس مشکی تا انحراف در دین/تقیه سازو کار امام صادق بود