Web Analytics Made Easy - Statcounter

60 نفر از شیعیان کشور آمریکا که بیشتر آنان دارای اصالت هند و پاکستانی هستند، به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

به گزارش فارس، 60 نفر از شیعیان کشور آمریکا که بیشتر آنان دارای اصالت هند و پاکستانی هستند، به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

امام جمعه مسجد مرکز اسلامی کالیفرنیا در حاشیه بازدید این گروه از موزه آستان قدس رضوی گفت: بیشتر افراد حاضر در این کاروان برای نخستین بار توفیق زیارت حرم حضرت رضا(ع) را یافته‌اند و بسیار خرسند هستیم که این فرصت نصیب ما شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام سید نبی افزود: این زائران از ملیت‌های هندی، پاکستانی و کشورهای عربی هستند که سال‌هاست ساکن آمریکا شده‌اند، برخی از این افراد غیرمسلمان بوده و به تازگی مسلمان شده‌اند و برخی نیز تغییر مذهب داده و به جمع شیعیان پیوسته‌‌اند.

وی به تبلیغاتی که علیه ایران در غرب وجود دارد اشاره و عنوان کرد: غرب و به ویژه ایالات متحده آمریکا تبلیغات زیادی علیه ایران به راه انداخته‌ است، اما این افراد می‌دانند که تبلیغات مسمومی که وجود دارد صحیح نبوده و چهره‌ای که از ایران نشان داده می‌شود، واقعی نیست.

امام جمعه مسجد مرکز اسلامی کالیفرنیا ادامه داد: اگر قرار بود کسی به این حرف‌ها اهمیت دهد که این همه زائر و توریست هر سال به ایران نمی‌آمد، افرادی هم که کمی شک داشتند بعد از سفر تصویر دیگری نسبت به ایران پیدا کردند و این سبب خوشحالی است که این افراد به عنوان یک مبلغ واقعیات را برای دیگران بازگو می‌کنند.

سید نبی اضافه کرد: زیبایی حرم مطهر رضوی قابل وصف نیست، وجود موزه‌ها، کتابخانه، میهمانسرا، صحن‌ها و رواق‌های متنوع و بزرگ، زیبایی این حرم مطهر را چند برابر کرده است.

گفتنی است؛ اعضای این گروه که غالب آن‌ها برای نخستین‌بار از شهر کالیفرنیا آمریکا برای زیارت امام رضا(ع) به مشهد سفر کرده‌اند مورد استقبال مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی قرار گرفتند و ضمن بازدید از موزه مرکزی آستان قدس رضوی و تور حرم گردی، از ویژه برنامه‌های مذهبی حرم مطهر بهره‌مند شدند.

لینک کوتاه: asriran.com/002xcv

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: حرم مطهر رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس

عبدالکریم حسن یکی از بهترین مدافعان چپی است که تا به حال در فوتبال ایران و تیم پرسپولیس حضور داشته اند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در تاریخش مدافعان چپ درجه اولی داشته است که بعضی از آن ها در حد بهترین های ایران بودند. مجتبی محرمی به نقل از بسیاری از کارشناسان، بهترین مدافع چپ فوتبال ایران بود و شماری مثل رضا شاهرودی، مهرداد میناوند و جواد منافی از بهترین های تاریخ فوتبال ایران بودند.

برخی از مدافعان چپ برتر تاریخ پرسپولیس در پست های دیگر هم بازی کرده اند (مثل محمد پنجعلی) و برخی دیگر تنها در دفاع چپ حضور پیدا کردند. در فهرست ذیل نام بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس را با هم مرور می کنیم:

محراب شاهرخی رضا وطنخواه محمد پنجعلی کاظم سیدعلیخانی محمدحسن انصاری فرد مجتبی محرمی رضا شاهرودی جواد منافی مهرداد میناوند علیرضا امامی فر محمد برزگر روبرت ساها پژمان نوری مهرداد پولادی محمد انصاری سعید آقایی وحید امیری علی نعمتی عبدالکریم حسن

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود