Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد داداش زاده کارشناس فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: ثبات مدیریتی در فوتبال و فدراسیون فوتبال خوب نیست در این سال‌ها فراز و نشیب زیاد و تصمیم گیری‌ها سلیقه‌ای بود، میلیون‌ها دلار پول و هزینه بیت المال را از دست دادیم و این موضوع ضربه بزرگی به پیکر فوتبال زد و فقط توانستیم جیب دلال‌ها را پر کنیم و به فوتبال ما کمکی نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره کارلوس کی روش گفت: انتخاب او از اول اشتباه بود، کی روش پول‌های هنگفتی را دریافت کرد، ولی به فوتبال ما خدمتی نکرد، اگر می‌توانست از ۳۰ بازیکن حداقل ۲۰ بازیکن جدید و مطرح تحویل جامعه می‌داد، ما اکنون این مشکل را نداشتیم، ولی متاسفانه از بازیکن‌های لژیونر استفاده کرد که آن‌ها همه بازیکنان خوب و تاریخی بودند و رفتند، او فقط می‌خواست کارنامه خود را درست کند که موفق به این کار شد.

داداش زاده با اشاره به انتخاب ویلموتس برای سرمربیگری تیم ملی نیز افزود: ویلموتس مربی ای بود با همان تفکر کی روش و او نیز پول‌های هنگفتی را گرفت و هیچ تغیری در فوتبال به وجود نیاورد غیراز اینکه به خواسته خودش یکی - ۲ بازیکن را به نام خود ثبت کرد و آن‌ها را هم به تیم ملی دعوت کرد و در بعضی از بازی ها، شرکتشان داد. ویلموتس نیز راه کی روش را پیش گرفت و شاهد ۲ باخت ناباورانه علی رقم شایستگی تیم ملی بودیم.

کارشناس فوتبال گفت: اگر  می خواهیم تیم ملی و لیگ برتر قدرتمندی برای فوتبال داشته باشیم، باید ۹۰ درصد از بازیکنان تیم ملی از لیگ‌های کشورانتخاب شوند. همانطور که در گذشته تیم ملی به جام جهانی صعود کرد و همه بازیکنان آن را تیم های لیگ برتری تشکیل داده بودند و فقط ۲، سه نفر بازیکن لژیونر تاثیر گذار در تیم حضور داشتند.

او گفت: بازیکنان خیلی خوبی در تیم های پایه داریم که متاسفانه به آن‌ها توجهی نمی‌شود ومبالغی از آن‌ها گرفته می‌شود به کشور‌های خلیج فارس و اطراف ایران می‌روند و همین بازیکن‌ها در آن سو مطرح می‌شوند و تیم ملی در این حالت آن‌ها را جذب می‌کند. وقتی می‌توانیم آن‌ها را در تیم‌های ملی و باشگاهی پرورش دهیم چرا باید فراریشان بدهیم.

داداش زاده ادامه داد: به دلیل اینکه تیم پرسپولیس و استقلال دولتی هستند بودجه خوبی برای آن‌ها در نظر گرفته نمی‌شود و مدیران این ۲ باشگاه نیز ثبات ندارند و تضمین نمی‌کنند که تا چه زمانی هستند تا برنامه ریزی درستی برای نتیجه گیری تیمشان داشته باشند. درفوتبال ایران اگرتیم پرسپولیس و استقلال قوی باشند هم لیگ و هم تیم ملی خوبی خواهیم داشت.

داداش زاده گفت: رفتاربرخی باشگاه‌ها و مدیرعاملان باعث عدم اعتماد دیگران به فوتبال کشورمان می‌شود. وقتی کالدرون و استراماچونی و هر مربی خارجی که وارد فوتبالدایران می‌شود چند ماهی پولی نگیرند، صبرشان تمام می‌شود و باشگاه خود را ترک خواهند کرد.

کارشناس فوتبال گفت: اگر بخواهیم کورکورانه به جام جهانی برویم و کشور را از لحاظ مالی زیر سوال ببریم، به مسابقات جام جهانی نرویم بهتر است. در حال حاضر وحید هاشمیان بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی است، زیرا شناخت خوبی دارد و تمام بازیکنان را می‌شناسد. بازیکن‌های خیلی خوب و مستعدی در کشور داریم که اگر وارد تیم ملی شوند نتایج خوبی را رقم خواهند زد، ولی همیشه از همان بازیکن‌های تکراری در ترکیب استفاده می‌شود.

داداش زاده با اشاره به شنیده‌هایی که برانکو نیز یکی از گزینه‌های مطرح تیم ملی است افزود: برانکو قطعا با آمدنش می‌تواند به تیم ملی کمک کند باید از لحاظ مالی نیز تضمین شود. باید به مربی داخلی نیز مانند مربی خارجی فرصت بدهیم و اگر مربی ایرانی برای تیم ملی انتخاب شد همین امکانات و پولی که در اختیار مربی خارجی گذاشتند در اختیار او بگذارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۱۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی آقایان ایران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.   سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این نشست گفت: در این نشست ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و بررسی شدند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی برای مذاکره انتخاب شدند. مارکو راموندینو Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و رادوان تریفونوویچ Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند. اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده