Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@20:06:51 GMT

واکاوی پایان نیم فصل لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۸۱۲۵۸

واکاوی پایان نیم فصل لیگ برتر

در برنامه چهارسوی لیگ این هفته نتایج نیم فصل اول لیگ برتر مورد بررسی و واکاوی قرار گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

تیم پرسپولیس با 16 بازی و  34 امتیاز در صدر جدول رده بندی نیم فصل لیگ برتر فوتبال قرار گرفت. سپاهان با 31 امتیاز در رده دوم و تراکتور نیز با 30 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد اما استقلال که چند هفته قبل در صدر جدول قرار داشت با 5 پله سقوط و با 29 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما گابریل کالدرون سر مربی آرژانتینی تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی از عملکرد باشگاه گله مند بود و این شیرینی صدر نشینی را به کام پرسپولیس تلخ کرد. 

انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: سرمربی درباره پاداش گله مندی داشته که پرداخت خواهد شد. قسط اول قرارداد نیز پرداخت شده و  قسط دوم نیز پرداخت خواهد شد. درباره بازیکن مدنظر آقای کالدرون نیز رایزنی شده است. 

بیاتی کارشناس فوتبال درباره وضعیت باشگاه استقلال گفت: اگر موشکافانه نگاه کنیم مقصر اصلی خودمان هستیم که باعث شدیم آقای استراماچونی برود حال درخواست ها برای برگشت وی زیاد شده است. 

او افزود: اکنون باید به گونه ای رفتار کنیم که فضا برای ورود مربی دیگر باز شود درحالی که الان در حال حاضر بیشتر تفکرات به سمت هواداران رفته است که این ریسکی خطرناک است.

 

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: چهارسوی لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۱۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره

تیم فوتبال آرسنال با برتری خانگی سه بر صفر مقابل بورنموث، صدرنشین لیگ برتر انگلیس باقی ماند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های آرسنال و بورنموث از هفته سی‌وششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امارات برگزار شد و در نهایت با برتری ۳ بر صفر آرسنال به پایان رسید.

آرسنال در دیدار قبلی خود مقابل تاتنهام با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسیده بود و در تلاش برای رسیدن به جام قهرمانی است.

در آخرین لحظات نیمه نخست دیدار امروز، بوکایو ساکا از روی نقطه پنالتی توانست دروازه تیم میهمان را باز کند.

در دقیقه ۷۰، لئاندرو تروسار با یک بغل پا توانست برای دومین بار دروازه بورنموث را باز کند. در وقت‌های پایانی نیمه دوم دکلان رایس گل سوم تیمش را زد تا شاگردان میکل آرتتا این بازی را با برتری سه بر صفر به اتمام برسانند.

آرسنال با این برد ۸۳ امتیازی شد و جایگاهش را در صدر جدول مستحکم کرد و بورنموث نیز با ۴۸ امتیاز در رده دهم باقی ماند.

هم اکنون، منچسترسیتی با ۷۹ امتیاز و دو بازی کمتر نسبت به آرسنال در رتبه دوم جدول دارد. منچسترسیتی از ساعت ۲۰ امشب پذیرای ولورهمپتون است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید
  • لیگ یک: خیبر صدرنشین در شیراز کنده شد!
  • توقف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه
  • واکاوی تساوی سپاهان و پرسپولیس؛ سرد، کسل کننده و بی‌روح
  • جدول لیگ برتر| همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها
  • (عکس) جدول لیگ برتر؛ همه چیز به کام استقلال
  • پارما به سری A برگشت