Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: دختر غریبه به چشمانم خیره شده بود و لبخند می زد. او لحظه خروج از مغازه، کارت تبلیغاتی فروشگاه را از روی میز کارم برداشت و پس از چند ساعت در تماسی تلفنی وسوسه ام کرد تا باهم صحبت کنیم. من با او حرف زدم تا ببینم حرف حسابش چیست؟

به گزارش رکنا، دختر ۲۰ ساله در این گفت وگوی تلفنی با جملاتی احساسی دلم را لرزاند و ارتباط ما از همان روز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یک بار هم از شهر خودشان برایم هدیه ای فرستاد و من که نمی دانستم با این کار چه دردسری درست خواهد شد به رابطه تلفنی و شبکه مجازی با او ادامه دادم. خواندنی های روانشناسی را در این صفحه اینستاگرام دنبال کنید

مرد ۳۲ ساله که مدیر فروشگاهی در یکی از مراکز تجاری است در دایره اجتماعی کلانتری افزود: افسانه در تماس های تلفنی که داشتیم می گفت پدر و مادرش از هم جدا شده اند و من از نوع حرف زدنش فهمیدم احساس تنهایی و غربت عجیبی دارد.

مرد جوان گفت: ارتباط ما همچنان ادامه داشت تا این که ۳روز قبل در محل کارم ناگهان با افسانه روبه رو شدم. با دیدن او تعجب کردم و گفتم: تو ۲ماه قبل همراه خانواده ات به اینجا آمده بودی الان اینجا چه کار می کنی؟ حدسم درست بود افسانه با چشمانی گریان جواب داد، چون دیگر تحمل سخت گیری های ناپدری و سرکوفت های مادرش را نداشته از خانه فرار کرده است.

صادق افزود: این دختر جوان که دچار توهم شده می گوید تو باید هرچه سریع تر مرا به عقد خودت دربیاوری و به قول خودش می خواهد سروسامان بگیرد. او یک روز از صبح تا شب جلوی مغازه ام نشست و با گریه و ناله آبرویم را جلوی همسایه ها به باد داد. من هرچه خواهش و تمنا کردم به شهر خودشان برگردد فایده ای نداشت و مجبور شدم ۲روز در یک مهمانپذیر اتاقی برایش بگیرم تا شاید به سر عقل بیاید اما فایده ای نداشت و او همچنان برایم ایجاد مزاحمت می کرد.

مرد جوان گفت: به افسانه گفتم زن و بچه دارم و از زندگی ام راضی هستم. به هیچ قیمتی هم حاضر نخواهم شد با تو ازدواج کنم. او که با شنیدن این حرف ها احساس سرخوردگی می کرد در اقدامی ناباورانه دست به خودکشی زد و تا یک قدمی مرگ پیش رفت. اگرچه دختر جوان از مرگ حتمی نجات یافت اما من نمی دانم با این آبروریزی چه پاسخی به خانواده ام بدهم و از طرفی با اعلام شکایت خانواده او مبنی بر این که دخترشان را اغفال کرده ام مانده ام چه خاکی بر سرم بریزم. خواندنی های روانشناسی را در این صفحه اینستاگرام دنبال کنید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 اخبار حوادث ازدواج زن زندگی مرد جوان مرگ حتمی اخبار مرتبط ازدواج مخفیانه مرد جوان با 3 زن برایش دردسرساز شد! / او دستگیر شد + تصاویر

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه فرار خودکشی اخبار حوادث ازدواج زن زندگی مرد جوان مرگ حتمی عکس فیلم حوادث تهران اخبار تهران تلگرام جوان تهران قتل دستگیر شد دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کرم حسنی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ مبنی بر اینکه پیدایش جسد مردی در کنار رودخانه سیمره در بخش ماژین بلافاصله عوامل گشت انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد مرد جوانی پس از غرق شدگی در کنار رودخانه افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر با بیان اینکه با تحقیقات پلیس هویت جسد شناسایی شد، ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد جسد مربوط به جوان ٢٨ ساله، اهل پلدختر که در داخل رودخانه دچار حادثه شده وغرق شده است.

سرهنگ حسنی با اشاره به اینکه جسد جهت تحقیقات بیشتر تحویل انتظامی شهرستان پلدختر داده شد گفت: با توجه به فصل گرما و حضور نوجوانان و جوانان در کنار رودخانه‌ها، ضرورت دارد شهروندان از شنا کردن در مناطق پرخطر پرهیز کرده و والدین گرامی نیز فرزندان خود را از خطرات شنا در رودخانه‌ها آگاه سازند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

کد خبر 6090800

دیگر خبرها

  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد