Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، سیامک نعمتی که در بازی روز گذشته (جمعه) مقابل نساجی به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود و در دقیقه 90 مصدوم شد، با تشخیص کادر پزشکی تیم برای معاینه دقیق‌تر برای MRI اعزام شد.

پزشک باشگاه پرسپولیس در این زمینه به سایت باشگاه گفت: جواب آزمایش MRI نعمتی امشب مشخص و تشخیص کادر پزشکی درباره مصدومیت این بازیکن تأیید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به آزمایش انجام شده همسترینگ پای نعمتی دچار پارگی شده و او بین سه تا شش هفته از میادین دور خواهد بود، اما تلاش ما بر این است که در سریع‌ترین زمان ممکن او را برگردانیم و در اختیار کادر فنی قرار دهیم.

دکتر حقیقت همچنین درباره آخرین وضعیت امیرحسین بیات، دروازه‌بان جوان تیم که امروز در بازی دوستانه مقابل چوکای تالش از ناحیه سر مصدوم شد، گفت: حال عمومی بیات خوب است، اما برای مراقبت بیشتر با تشخیص پزشکان تا فردا در بیمارستان بستری خواهد بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۱۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان

کامیابی نیا که در پنجره تابستانی و ابتدای فصل بعد از سال‌ها حضور در پرسپولیس مجبور به ترک اردوگاه سرخپوشان شد، در نهایت راهی ذوب آهن شد تا چالش جدیدی را در این تیم دنبال کند.

هافبک دفاعی باتجربه ذوبی‌ها که در اردوی پیش فصل و دیدارهای تدارکاتی این تیم نمایش موفقی داشت، اما در شروع فصل با بدشانسی مواجه شد و مصدومیت مدتی او را دور از ترکیب تیم گاندوها قرار داد. با این حال اکنون در هفته‌های پایانی لیگ کمال کامیابی نیا بار دیگر به روزهای اوج خود بازگشته و به مهره‌ای تاثیرگذار در جمع شاگردان محمد ربیعی که اعتماد خاصی نیز به این بازیکن دارد، تبدیل شده است.

کامیابی نیا طی دیدارهای اخیر ذوب آهن و در شرایطی که با بازوند کاپیتانی این تیم رهبری تیم را عهده‌دار شده، امیدوار است فصل موفقی را در جمع اصفهانی‌ها به پایان برساند.

تیم او این هفته در جدالی حساس برابر نساجی قائمشهر قرار خواهد گرفت؛ تیمی که آخرین حضورش در پیراهن پرسپولیس و در لیگ برتر برای آنها با خاطره شیرین قهرمانی همراه بود و اکنون باید دید کامیابی نیا در این جدال چه نمایشی به جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید
  • هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم
  • جوان ‌تراکتور متخصص گلزنی در بازی‌های حذفی!
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • (عکس) حمایت غیرمستقیم پرسپولیس از دانیال اسماعیلی‌فر
  • طرح گرافیکی معنی‌دار در لاین‌آپ پرسپولیس