Web Analytics Made Easy - Statcounter

تابناک؛سید مسلم بهشتی نژاد؛ از روز گذشته که تقی رحمانی همسر نرگس محمدی، خبر از ضرب و شتم همسرش در هنگام انتقال او از زندان اوین به زندان زنجان داده، بحث‌های زیادی در این باره در محافل سیاسی درگرفته است. مسئولان زندان اوین کتک خوردن وی از رئیس زندان اوین را تکذیب کرده و امروز هم سخنگوی قوه قضائیه هم ضرب و شتم نرگس محمدی را تکذیب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش «تابناک»، اما این تکذیب‌ها بعید است که بتواند در شرایطی که دسترسی به زندانی وجود ندارد، اقناع کننده باشد؛ لذا تعیین هیات بازرسی از سوی رئیس قوه قضائیه می‌تواند در این زمینه ابهامات موجود را برطرف کند به ویژه اینکه در پرونده مربوط به زهرا کاظمی علیرغم تکذیب‌های اولیه، اهمال و قصور، مامورین در سرنوشتی که او پیدا کرد، بعدا روشن و مشخص گشت.

طبیعی است کسی که در بند است، برای شنیده شدن صدایش یا باید افرادی به او دسترسی داشته باشند و یا مقامی بالاتر از مسولانی که ادعا شده وی رو مورد ضرب و شتم قرار داده اند موضوع را پیگیری کند؛ چرا که در این مساله هم ابعاد انسانی ماجرا اهمیت دارد که نکند فردی مورد ظلم قرار گرفته باشد و هم قوه قضائیه یا مسئولان عالی قضائی مسئول اند که در مورد اقدامات زیر مجموعه‌های خود به صورت موثر شفاف سازی کند و این شفاف سازی جز با تعیین تیم بازرسی از طریق شخص رئیس قوه قضائیه ممکن نیست.

نتیجه این بررسی هم از دو حالت خارج نیست. یا با مدارک و شواهد مشخص می‌شود که ضرب و شتمی در کار نبوده و یا اگر چنین اتفاقی افتاده است، همین هیات در اسرع وقت و پیش از همه گزارش رخ داده را به اطلاع بالاترین مقام قوه قضائیه می‌رساند تا خود رئیس قوه بر اساس قانون با خاطیان برخورد و نسبت به فردی که مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، احقاق حق صورت پذیرد.

در هر صورت شفاف سازی قوه قضائیه به گونه‌ای که اقناع افکار عمومی را بر عهده داشت باشد، هم مسئولیت است در قبال افکار عمومی و هم کمک می‌کند به حفظ وجهه این قوه و یا در صورت صحت، منجر به برخورد و اصلاحی می‌شود که ضامن حفظ شان شهروندان کشور است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا هانی کرده خودروی ملی ترکیه احمد خرم محمدرضا رحمانی اف ای تی اف برهم صالح رزمایش دریایی ایران چین روسیه نرگس محمدی زندان اوین زندان زنجان قوه قضائیه انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا هانی کرده خودروی ملی ترکیه احمد خرم محمدرضا رحمانی اف ای تی اف برهم صالح رزمایش دریایی ایران چین روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۲۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ادعای جدید ابراهیم رئیسی در حضور مردم درباره ساخت مسکن

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899594

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • ببینید | ادعای جدید ابراهیم رئیسی در حضور مردم درباره ساخت مسکن
  • رئیسی: داعیه‌داران دانشجو دوستی در آمریکا دانشجویان را به خاطر دفاع از مظلوم به خاک و خون می‌کشند
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • رئیسی مسئولیت احیای گشت ارشاد را بپذیرد