Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون جهانی گفت: طی این سال ها شاهد بودیم که علاقه‌مندی به حضور در مسابقات کاراته وان هر روز از سوی کشورهای مختلف در حال افزایش است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، طی چند روز گذشته اسپانیا میزبان مسئولان برگزار کننده مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در سال 2019 بود، این جلسه در شهر مادرید برگزار شد تا روند رو به رشد کاراته در سال 2020 میلادی همچنان ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه، تمام مسابقات برگزار شده در سال 2019 میلادی توسط گروه حاضر در جلسه آنالیز شد. در جلسه مربوطه آنتونیو اسپینوز، رییس فدراسیون جهانی کاراته نیز حضور داشت و نمایندگان شهرهای پاریس، دبی، مادرید، اتریش و مسکو نیز حضور داشتند و فقط نماینده کشور مراکش در این جلسه غایب بود.

آنتونیو اسپینوز، رییس فدراسیون جهانی کاراته با حضور در این جلسه، اظهار داشت: 6 مرحله مسابقات لیگ های جهانی کاراته وان در سال 2020 برگزار خواهد شد که 4 مرحله از این رقابت‌ها جزو مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو است. برای حضور در این رویدادها بسیاری از کاراته‌کاها به شدت علاقه مند هستند و منتظرند تا این مسابقات شروع شود و روی تاتامی بروند. طی این سال ها شاهد بودیم که علاقه مندی به حضور در مسابقات کاراته وان هر روز از سوی کاراته‌کاهای کشورهای مختلف در حال افزایش است.

وی افزود: من مطمئن هستم که این فرآیند هر سال با قدرت پیش می رود تا با یک توجه ویژه‌ای از سوی هواداران، اسپانسرها، رسانه‌ها و سازمان های ورزشی جهان روبرو شویم.

مسابقات کاراته وان از سال 2011 شروع شده و در ادامه این رقابت‌ها در سال 2020 شهرهای مسکو، مادرید، رباط، سالزبورگ، دوبی و پاریس میزبان این مسابقات خواهند بود.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: کاراته ورزشی فدراسیون اسپینوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران

مسابقات پرس سینه مازندران زیر نظر انجمن پاورلیفتینگ استان با حضور بیش از۶۰ شرکت کننده از سراسر استان در تمامی رده‌های سنی بانام گرامیداشت ۳۶۰ شهید والامقام شهرستان فریدونکنار برگزار شد که در پایان تیم میزبان بر سکوی نخست ایستاد.

تیم‌های آمل و نوشهر به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

نفرات برتر برتر بخش انفرادی به عنوان نماینده مازندران در رقابت‌های باشگاه‌های کشور به میدان می‌روند.

رقابت‌های پرس سینه با لوازم و بی لوازم باشگاه‌های استان مازندران به میزبانی شهرستان فریدونکنار و با حضور اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان و سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

مسابقات پرس سینه باشگاه‌های کشور از ۲۲ تا ۳۰ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان مهاباد استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران
  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو