Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-05@00:27:02 GMT

واکنش علیرضا جهانبخش به اولین گلش در لیگ جزیره

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۸۲۸۷۷

واکنش علیرضا جهانبخش به اولین گلش در لیگ جزیره

ساعت24 - علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی باشگاه برایتون، از احساس فوق‌العاده خود به خاطر گلزنی مقابل بورنموث صحبت کرد.

علیرضا جهانبخش پس از آقای گلی در رقابت‌های اردیویسه هلند، در تابستان ۲۰۱۸ از آلکمار به برایتون پیوست. جهانبخش در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر انگلیس عموماً در ترکیب اصلی برایتون قرار می گرفت اما به دلیل سبک دفاعی این تیم خیلی موفق به درخشش و اثبات توانایی های خود نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای فصل اما برایتون گراهام پاتر را به عنوان سرمربی جدید خود برگزید. این سرمربی انگلیسی از ابتدای فصل علاقه‌ای به استفاده ستاره ایرانی تیم اش نشان نمی داد و جهانبخش در این فصل اکثراً کار را از روی نیمکت و یا حتی سکوها دنبال کرده بود؛ موضوعی که شایعات زیادی را درباره احتمال جدایی این بازیکن ایرانی از برایتون به وجود آورده بود.

 برایتون اما دیروز از سری مسابقات هفته بیستم لیگ برتر انگلیس میزبان بورنموث بود. گراهام پاتر در بازی امروز برای اولین بار از علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی تیمش استفاده کرد. این ستاره ایرانی نیز پاسخ اعتماد سرمربی خود را داد و گل اول برایتون را به شکلی زیبا به ثمر رساند. او همچنین نمایش خوبی از خود ارائه داد و یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود.

پیشنهاد امروز

تخفیف باور نکردنی ، موجودیش برای سومین بار شارژ شد!!

جهانبخش که پس از گلزنی واکنش احساسی جالبی از خود نشان داده بود، بعد از پایان بازی نیز در مصاحبه‌ای با سایت رسمی باشگاه برایتون گفت: " بعد از گلزنی یک احساس باورنکردنی داشتم. وقتی فهمیدم قرار است در ترکیب اصلی به میدان بروم، احساس خوبی به من دست داد زیرا مطمئن بودم که می‌توانم به تیم کمک کنم. مدتها برای رسیدن به چنین لحظه ای صبر کرده بودم و خوشحال هستم که بالاخره این فرصت بزرگ به من دست داد. روز فوق العاده و بدون عیب و اشکالی بود. کسب سه امتیاز، گلزنی من برای تیم و همچنین کلین شیت باعث شد که یک روزه فوق العاده و رویایی را پشت سر بگذارم."

منبع: ساعت24

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبرتو دزربی: مایلم که در برایتون به کار خودم ادامه بدهم

سرمربی ایتالیایی مرغ‌های دریایی، اعلام کرد که درباره آینده‌اش چه تصمیمی گرفته است. 

روبرتو دزربی در حال حاضر قصد دارد به فعالیت در برایتون ادامه بدهد. 

طرفداری | به گزارش اسکای ایتالیا، برایتون پس از شروعی قوی در فصل جاری، طی ماه‌های اخیر افت فاحشی را تجربه کرده است. آن‌ها هم اکنون در رده دوازدهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارند. دزربی که در این مدت به باشگاه‌های بزرگ متعددی در فوتبال اروپا لینک شده است، در جدیدترین اظهارات خود گفته:

باید تعادلی میان دل و عقل خود برقرار کرد. ما فصل گذشته به لیگ اروپا راه پیدا کردیم. حالا انتظارات متفاوت است ولی من مایلم که در اینجا بمانم. من بازیکنانم، این شهر، این باشگاه و هوادارانش را دوست دارم. اگر از حضور در اینجا راضی باشم، هیچ تیمی نمی‌تواند مرا جای دیگری ببرد. 

بیشتر بخوانید:

بازگشت نام روبرتو دزربی به لیست بایرن مونیخ 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • شیراز؛ اولین شهر ایرانی که صاحب یک روز در تقویم شد
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!
  • من عاشق تیمم هستم و به بایرن نمی‌روم
  • روبرتو دزربی: مایلم که در برایتون به کار خودم ادامه بدهم
  • اولین واکنش آتیلا حجازی به حضورش در باشگاه استقلال + عکس
  • «شب نغمه‌های اذان ایرانی» روی صحنه می‌رود
  • جزییات «شب نغمه‌های اذان ایرانی» اعلام شد/ تجلیل از ۲ موذن پیشگام
  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند
  • ببینید | اولین واکنش جواد خیابانی به تغییر اسم باشگاه استقلال