Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-02@13:26:11 GMT

همسرکشی در توهم صدا‌های مرموز

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۸۳۰۰۷

همسرکشی در توهم صدا‌های مرموز

مردی که همسرش را به قتل رسانده است اعتراف کرد با تصور اینکه همسرش قصد قتل او با غذای مسموم را دارد، دست به جنایت زد.

 مردی بعدازظهر سه‌شنبه ۲۶ آذر با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و گفت: پسرم همسرش را کشته است.

مأموران به محل قتل که طبقه چهارم ساختمانی در شمال تهران بود، رفتند و جسد زن ۳۷ ساله را در حالی یافتند که لباسی سرمه‌ای‌رنگ کنارش افتاده و بر اثر خفگی به قتل رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدرشوهر مقتول در تحقیقات اولیه به مأموران گفت: پسر و عروسم ۱۲ سال بود ازدواج کرده بودند و دو فرزند داشتند. اما از هفت ماه پیش دچار اختلاف‌هایی شده بودند و دعوا و درگیری داشتند.

پسرم می‌گفت: زنش در غذایش قرص می‌ریخته تا او را بکشد. امروز ظهر پسرم به خانه ما آمد، گریه کرد و گفت: زنش را کشته است. بعد هم بچه‌ها را به من داد و برای خرید سیگار بیرون رفت. به خانه آن‌ها در طبقه پایین رفتم و با جسد عروسم روبه‌رو شدم.

مأموران در پی این اظهارات در محل مستقر شدند و به محض اینکه مرد جوان وارد خانه شد، او را بازداشت کردند.

این در حالی بود که موضوع به ساسان غلامی بازپرس کشیک قتل تهران گزارش شده و او با حضور در محل تحقیقات را زیر نظر گرفته بود. متهم ۴۱ ساله در بازجویی اولیه گفت: مدتی بود فهمیده بودم همسرم قصد جانم را دارد و در غذایم دارو و سم می‌ریزد. همین باعث بروز اختلاف‌هایی میان ما شد و با شک و ترس غذا می‌خوردم. حتی این سوءظن‌ها باعث شده بود بی‌خوابی‌های شبانه به سرم بزند. شب قتل هم دوباره با هم درگیر شدیم و ساعت پنج صبح او را خفه کردم. با بیدارشدن بچه‌ها آن‌ها را به پدرم سپردم و به او گفتم زنم را کشته‌ام و بعد رفتم سیگار بخرم. وقتی دوباره به خانه آمدم پلیس مرا بازداشت کرد.

این مرد روز گذشته برای ادامه تحقیقات در دادسرای جنایی تهران حضور یافت و توضیحات بیشتری درباره قتل و انگیزه‌اش از قتل داد.

او گفت: مدتی بود صدا‌هایی می‌شنیدم و آن صدا‌ها به من می‌گفت: همسرم در غذای من دارو و سم می‌ریزد. حتی همسرم چند بار که به او گفتم چرا این کار را می‌کند قهر کرد و به خانه پدرش رفت و بعد از مدتی با میانجیگری بازگشت. او چند روز قبل دوباره به خانه بازگشته بود که او را کشتم. آن روز صبح بیدارش کردم و گفتم صدا‌ها به من می‌گویند تو در غذایم دارو ریختی، چرا این کار را می‌کنی؟ او به من گفت: دیوانه شده‌ای. من عصبانی شدم و او را کشتم. بعد از قتل دیگر صدا‌ها را نمی‌شنوم.

بنا بر این گزارش متهم از سوی بازپرس پرونده برای بررسی سلامت روان به پزشکی قانونی معرفی شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: همسرکشی قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۳۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فوت‌وفن پخت املت به سبک قهوه‌خانه‌های دربند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: راهنماتو

دیگر خبرها

  • مهدی نصیری; زیر تیغ اصلاح‌طلبان و اصولگرایان/ توهم یا شوخی یا پروژه هدفمند؟! +جدول
  • فوت‌وفن پخت املت قهوه‌خانه‌های دربند
  • (ویدئو) فوت‌وفن پخت املت به سبک قهوه‌خانه‌های دربند
  • روزنامه سازندگی: مهدی نصیری توهم اتحاد نامقدس دارد
  • غرق در انبه! طراحی خانه ای با تم میوه ای (عکس)
  • (تصاویر) خانه موزه شهید مطهری
  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است
  • اعزام زائران خانه خدا پس از «۹ سال انتظار»
  • فوت مرموز دختری بعد از مهمانی رفتن با نامزدش
  • مهدی نصیری و توهم اتحاد