Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نشستی درخصوص هماهنگی جهت برگزاری هرچه بهتر مسابقات قرآن و عترت با حضور جمعی از مسئولان شهرستان بهبهان برگزار شد.

شجاعی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان گفت: با وجود مشکلات و کمبود‌هایی که در حوزه فرهنگ وجود دارد و باعث ایجاد موانع در این حوزه شده است باعث بسی خوشحالی است که در راس ادارات همکار در حوزه فرهنگ و مذهب افراد خوش فکری حضور دارند که می‌توانند در زمینه فرهنگ اسلامی به کمک ما آمده و در این مسیر ما را یاری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بر لزوم اتحاد بین موسسات و ارگان‌های فرهنگ ساز شهرستان تاکید کرد.

شجاعی بیان داشت: همچون گذشته اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان و اداره اوقاف این شهرستان به صورت مشترک برگزار کننده مسابقات قرآنی هستند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان تصریح کرد: امسال جهت برگزاری بهتر، دانشگاه پیام نور هم به این جمع اضافه شده است تا این مسابقات در ۱۱ بهمن ماه ۹۸ در مکانی که طی جلسات و هماهنگی‌های آتی مشخص خواهد شد به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی مسابقات قرآنی اخبار فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۳۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ در نشست هم اندیشی با هنرمندان موسیقی استان که با حضور مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی برگزار شد، گفت: در تعداد اجراهای موسیقی، استان بوشهر جز برترین استان های کشور قرار گرفته است.

در این نشست هنرمندان تک به تک با بیان مشکلات، دیدگاهها و نظرات خود خواستار حمایت بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موسیقی استان بوشهر شدند.

کد خبر 6092845

دیگر خبرها

  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • وزیر ارشاد خبر داد: تغییر نامِ جزیره «ابوموسی» به «بوموسی» و احتمال ثبت عملیات «وعده صادق» در تقویم
  • ۱۰نظرسنجی مربوط به پیمایش حجاب انجام شده/احیای مرکز طرح‌های ملی
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان