Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجعفر علیزاده شامگاه شنبه در جریان بازدید از بیمارستان ۹۷ تختخوابی در حال احداث تکاب، اظهار داشت: این تعداد طرح بیمارستانی به طور متوسط از ۸۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و برای تکمیل آنها بیش از سه‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در صورت تخصیص، تا پایان سال جاری نیز امکان بهره‌برداری از آنها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه ارتقای سطح سلامت شهروندان و آماده‌سازی زیرساخت‌های فیزیکی خدمات‌رسانی در بخش سلامت از سیاست‌های اصلی دولت تدبیر و امید است، افزود: از این تعداد طرح درحال اجرا، عملیات اجرایی چهار بیمارستان بزرگ از جمله بیمارستان‌های ۲۳۵ تختخوابی بروجن، ۱۳۰ تختی پارس‌آباد و ۲۲۰ تختی بهشهر و بیمارستان زرند کرمان در حال اتمام است و هم‌زمان با دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل سازمان مجری بیمارستان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه‌وشهرسازی، ادامه داد: هشت بیمارستان بزرگ دیگر نیز در شهرهای جهرم، تالش، مهدی‌شهر، تویسرکان، گچساران، لنگرود و سقز با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

علیزاده بیان کرد: احداث و تکمیل این تعداد بیمارستان بزرگ در شرایط تحریم و کمبود منابع مالی و اعتباری، هدفگذاری سنگینی برای بخش سلامت کشور بود که به سرانجام رسیده‌است.

وی با تاکید بر اینکه تنگناهای اعتباری مانع احداث بیمارستان‌های بزرگ در کشور نشده، اظهار داشت: اهداف دولت تدبیر و امید در بخش ارتقا و توسعه زیرساخت‌های فیزیکی بخش سلامت با وجود تحریم‌ها در حال تحقق است.

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری بیمارستان ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی به همراه نماینده مردم میاندوآب، شاهی‍‌ن دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسوولان محلی عصر روز گذشته، شنبه از روند عملیات عمرانی بیمارستان ۹۷ تختخوابی در حال احداث تکاب بازدید کرد.

تکاب از شهرستان‌های جنوبی آذربایجان‌غربی است که جزو ۳۱ شهرستان محروم و کمتر توسعه یافته کشور محسوب می‌شود.

برچسب‌ها افتتاح طرح سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی بیمارستان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح بیمارستان بهداشت و سلامت افتتاح طرح بیمارستان بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۳۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ به مناسبت هفته سلامت و با هدف حفظ سلامت کارگران،خانه بهداشت کارگری در یکی از مجموعه های تولیدی ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند به بهره برداری رسید.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری