Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات شطرنج قهرمانی جهان در بخش سریع با برگزاری دیدارهای روز سوم و پایانی در مسکو روسیه پیگیری شد.

در این روز از رقابت ها ساراسادات خادم‌الشریعه با ریتینگ ۲۴۲۱ اولین بازی را با برد به پایان رساند. شطرنج‌باز کشورمان دو بازی دیگر را مقابل حریفانی از روسیه انجام داد که حاصل آن یک شکست و یک پیروزی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادم‌الشریعه در مجموع ۱۲ بازی در بخش سریع ۷ امتیاز به دست آورد.

میترا حجازی‌پور با ریتینگ ۲۲۵۳ در اولین بازی برابر تومیلووا از روسیه به برتری رسید. در ادامه مقابل الیسا از آلمان شکست خورد. همچنین بازی با سارگسین را نیز واگذار کرد. شطرنج‌باز ایران در آخرین بازی خود نیز مقابل حریفی از کشور میزبان به تساوی دست پیدا کرد. حجازی‌پور از مجموع ۱۲ بازی تنها ۵.۵ امتیاز کسب کرد.

آتوسا پورکاشیان، دیگر نماینده شطرنج ایران با ریتینگ ۲۲۹۹ در ابتدای روز سوم بازی را به شطرنج‌باز کشور میزبان واگذار کرد. پورکاشیان در سه بازی بعد خود توانست پیروز میدان باشد و دو برد مقابل حریفانی از روسیه بود. پورکاشیان نیز همانند خادم‌الشریعه از ۱۲ بازی موفق به کسب ۷ امتیاز شد.

در پایان و با مشخص شدن جدول این مسابقات خادم‌الشریعه در رده بیست و نهم قرار گرفت. پورکاشیان سی‌ و هفتم شد و حجازی‌پور نیز در رده ۷۷ جدول قرار گرفت.

همچنین در بخش مردان رقابت های سریع قهرمانی جهان علیرضا فیروزجا موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد. این شطرنجباز ایرانی که با پرچم فیده در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کرده است با مجموع ۱۰.۵ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

مگنوس کارلسن شطرنجباز نروژی در این بخش از رقابت ها با ۱۱.۵ امتیاز قهرمان شد.

کد خبر 4809864 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: سارا خادم الشریعه شطرنج مسابقات قهرمانی جهان علیرضا فیروزجا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی کشتی آزاد باشگاه پرسپولیس گابریل کالدرون تیم فوتبال امید ایران حسن یزدانی تنیس روی میز وزارت ورزش و جوانان شطرنج فوتبال بانوان تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۳۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد

آفتاب‌‌نیوز :

صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز، در فاصله سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان، قهرمانی‌اش را قطعی کرد.

عصر امروز و در هفته نوزدهم، صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی، جام قهرمانی را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۲۴ -۳۲ جشن قهرمانی بگیرند.

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد