Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، حمید افخمی روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این اهدا کننده عضو به دلیل خونریزی مغزی در بیمارستان بستری بود، گفت: ۲ عضو از اندام‌های پدر ۶۱ ساله شامل کبد و قلب قابل اهدا بودند.

وی اضافه کرد: کبد و قلب وی برای پیوند به ترتیب به شیراز و تهران ارسال و کبد وی به یک خانم پیوند زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرزند این پدر اهدا کننده عضو نیز گفت: پدرمان در ابتدا دچار خونریزی مغزی و سپس مرگ مغزی شد، به دنبال وقوع این حادثه و پیشنهاد کادر بیمارستان مبنی بر اهدای عضو، با دیگر خواهر و برادرانم هم در این خصوص صحبت کردم که این عمل پسندیده مورد قبول آنها نیز قرار گرفت. 

قربان ابراهیمی مشیران اظهار کرد: این کار حسنه را فقط برای رضایت الهی و شادی روح پدرم و نجات جان چند نفر از هموطنانمان انجام دادیم.

وی یادآوری کرد: به عنوان یک همشهری خواهش می‌کنم تا هموطنان این سنت حسنه را در جامعه رواج دهند.

46

کد خبر 1336164

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اهدای عضو استان آذربایجان شرقی سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، محققی نیا، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان بیرجند گفت: علیرضا شایگان حدود ۱۵ میلیون تومان هزینه مراسم سالگرد فوت مادرش مرحومه سامانی را برای کمک به خانواده‌های نیازمند زندانیان اهدا کرد.


این خیر نیز گفت: به دلیل موقعیت شغلی ام، از نزدیک با مشکلات خانواده‌های زندانیان نیازمند در نبود سرپرست خانوارشان، آشنا هستم وبرای همین تصمیم گرفتم هزینه سالگرد فوت مادرم را برای کمک به این خانواده‌ها اهدا کنم.

دیگر خبرها

  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • ثبت ششمین اهدای عضو در استان یزد
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان