Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد به منظور مصون ماندن از دادگاهی شدن به اتهام فساد مالی، درخواست مصونیت پارلمانی کند.

قدس آنلاین؛ به نقل از النشره، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد درخواست مصونیت پارلمانی کند.

بر اساس این گزارش، وی به منظور مصون ماندن از دادگاهی شدن به اتهام فساد مالی قصد دارد چنین درخواستی ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که پیشتر اعلام شده بود «بنیامین نتانیاهو» تا روز سه شنبه هفته جاری از پست های وزارتی خود به جز نخست وزیری استعفا می دهد.

نتانیاهو پس از اینکه علیه او کیفرخواست صادر شد، به دادگاه رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که تا روز سه شنبه از تمامی پست‌های وزارتی خود کنار خواهد کشید.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مصونیت پارلمانی نتانیاهو بنیامین نتانیاهو کیفرخواست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های صهیونیستی: نتانیاهو از ترس نمی‌تواند تصمیم بگیرد

همزمان با ورود جنگ غزه به دویست و دهمین روز خود، رسانه‌های صهیونیستی امروز (جمعه) به شکست رژیم اشغالگر در دستیابی به اهدافش و ناتوانی نخست‌وزیر این رژیم برای تصمیم‌گیری اذعان کردند.

 شبکه المیادین در این باره به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد: هفت ماه جنگ، صد‌ها افسر و سرباز کشته شدند و دستاورد‌ها ناپدید شد؛ دلیل این اتفاق این است که تصمیم‌گیرنده (بنیامین نتانیاهو) از وحشت فلج شده و نمی‌تواند یک تصمیم مهم بگیرد و حتی در شهر غیر مرکزی فلسطین (رفح) «پیروزی کامل» در انتظار ما نیست.

این رسانه‌ها اعتراف کردند که هیچ تصویری از پیروزی در رفح قابل تصور نیست.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین گزارش دادند: حکم‌های بازداشتی که انتظار می‌رود از سوی دیوان بین‌المللی کیفری علیه مقام‌های [رژیم]اسرائیل صادر شود، بی‌اهمیت نیستند، بلکه امنیت آن را هدف قرار می‌دهد و ما در نقطه حیاتی و تعیین کننده‌ای قرار داریم.

 پس از گذشت ۲۱۰ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اشغالگر طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۱۰ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره بوده، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • درخواست نمایندگان کنگره آمریکا برای ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو
  • درخواست اساتید دانشگاه اموری برای اخراج رئیس دانشگاه
  • از اعتصاب اساتیددانشگاه نیویورک تا حمایت دانشگاه‌های ترکیه از غزه
  • نتانیاهو به دنبال به شکست کشاندن مذاکرات است
  • ادامه حمایت دانشجویان آلمانی و فرانسوی از مردم فلسطین
  • ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد
  • بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس
  • رسانه‌های صهیونیستی: نتانیاهو از ترس نمی‌تواند تصمیم بگیرد
  • معاریو: نتانیاهو واقعی‌ترین خدمتکار بن گویر است
  • مقامات صهیونیست تهدید کردند؛ حکم بازداشت نتانیاهو صادر شود...