Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد ۳۴ ساله افغانی که با همدستی سه مهاجم نقاب دار، پسر عموی خودش را مقابل چشمان همسر و فرزند خردسال وی به قتل رساند، در حالی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت که پلیس از شهروندان برای شناسایی مخفیگاه قاتل بی رحم کمک خواست.
به گزارش خراسان، شب بیست و سوم اسفند سال ۹۷، مرد ۳۴ ساله‌ای به نام امید که به همراه سه تن از همدستان نقاب دارش سوار موتورسیکلت بود، به منزل پسرعمویش در خیابان حر ۵۲ رفت و با شکستن در منزل وارد اتاق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که خنجری را در دست می‌فشرد در حالی هشت ضربه هولناک به نقاط مختلف بدن پسرعموی ۳۰ ساله اش فرود آورد که همسر و دختر چهار ساله او از شدت ترس به گوشه اتاق خزیده بودند!
با فرار مهاجمان از محل حادثه، مرد مجروح خود را با کمک همسرش به داخل حیاط رساند تا نیرو‌های اورژانس رسیدند و پیکر خون آلود وی را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد بردند، اما دیگر دیر شده و این جوان افغانی بر اثر عوارض شدید ناشی از اصابت خنجر جان خود را از دست داده بود! با گزارش این حادثه وحشتناک به قاضی ویژه قتل عمد، بلافاصله تحقیقات گسترده‌ای از سوی قاضی احمدی نژاد در این باره آغاز شد.
بررسی‌های مقدماتی بیانگر آن بود که امید (متهم به قتل فراری) با عبدالعلی (مقتول) در یک میدان بار مشغول کار بودند که بنا به دلایلی با یکدیگر به نزاع پرداختند و امید پسرعموی خودش را کتک زد. با شکایت عبدالعلی به دستگاه قضایی، این پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت، ولی چند بار مراجعه امید به در منزل پسرعمویش برای گرفتن رضایت بی نتیجه ماند تا این که این حادثه هولناک رخ داد وامید به اتهام جنایت تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.
همسر مقتول در بازجویی‌ها به قاضی احمدی نژاد گفت: ساعت ۲۱:۳۰ به اتفاق همسر و فرزند چهارساله ام مشغول صرف شام بودیم که فردی در منزل را به صدا درآورد. در این لحظه دختر کوچکم در را باز کرد، اما به یک باره چهار مرد خشن که سه نفر از آن‌ها صورت‌های خود را پوشانده بودند با تبر و چاقو و قمه به درون خانه ام ریختند.   من از شدت ترس دخترم را به آغوش کشیدم، اما آن‌ها بی رحمانه به سوی همسرم حمله ور شدند. در این هنگام یکی از آن‌ها را که صورتش باز بود و امید بهرامی نام دارد، شناختم که پسر عموی همسرم است.  
شایان ذکر است، قاتل و مقتول تبعه کشور افغانستان هستند که به صورت غیرمجاز در ایران اقامت داشتند.
قاضی ویژه قتل عمد با صدور دستور چاپ بدون پوشش متهم در روزنامه خراسان از شهروندان خواست چنان چه اطلاعاتی از مخفیگاه قاتل فراری دارند با تلفن‌های ۱۱۰، ۲۱۸۲۵۲۹۰-۰۵۱ یا ۲۱۸۲۵۲۴۷-۰۵۱ تماس بگیرند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۴۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

بنابر روایت ورزش سه، پس از اتفاقات بازی رفت دو تیم ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان، و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپارد.

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند.


ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی و سپس انتشار یک استوری و ابراز خوشحالی از نرسیدن پرسپولیس به صدر هم این داستان را بدتر کرده است.

تصویری که مشاهده می‌کنید دقایقی پیش از سوت پایان و رسیدن نورافکن به رختکن و چک کردن تلفن همراه و انتشار یک استوری است که حسابی هواداران پرسپولیس و سپاهان را شاکی کرد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903205

دیگر خبرها

  • ببینید | خوشحالی هوادار خردسال پرسپولیس پس از گل دوم سرخ‌ها مقابل چشمان هواداران نساجی
  • نیروی جوان کیفیت جمعیت هر کشور را معرفی می‌کند
  • مادری که به شکل فجیعی فرزند ۱۱ ساله‌اش را کشته بود دستگیر شد
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • وقوع سه همسرکُشی در مشهد
  • وقوع ۳ همسرکُشی در شبانه روز گذشته در مشهد
  • شب هولناک در مشهد / جزئیات ۳ همسرکُشی
  • اعترافات تکان‌دهنده؛ ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت
  • اعترافات تکان‌دهنده همسرکُش‌ها / ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت
  • اعترافات تکان‌دهنده همسرکُش‌ها | ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت رخ داد + تصاویر قاتلان و صحنه‌های قتل